JEG VAR LIVREDD

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Lignende bluse. Her (den er på 50% rabatt)  / Lignende skjørt. HER / Sko. HER

Først og fremst må jeg bare takke for alle fine tilbakemeldingene jeg fikk etter innlegget jeg delte i går. Jeg må innrømme at jeg var kjemperedd for å legge det ut, da jeg var bekymret for at noen skulle finne på å gjøre ting vondt verre. Jeg har jo nå innrømt at kommentarer har vært veldig ødeleggene for oss, så jeg var redd for at enkelte skulle se sin mulighet å prøve enda hardere. Selv om noe går innpå meg, har alt blitt veldig mye bedre. Det er viktig å minne seg selv på hvilke mennesker som skriver slike kommentarer. Jeg tenkte også at det var på tide å gi dere et ordentlig svar, slik at vi fikk satt en stopper på alle ryktene og spekulasjonene.

Nå gleder jeg meg bare til å ta dere med videre på denne reisen og ikke minst det å kunne dele mer av oss. Jeg skjønner jo hvorfor mange mener at vi ikke virker lykkelige sammen og at noen har reagert på at det har vært lite Morten. Nå vet dere i alle fall grunnen og jeg tror vi begge er lei av å høre hvor lite vi passer sammen (selv om dere har litt rett, haha). Skal vi gå ut ifra vår sterke personlighet så er vi egentlig verdens verste match, det er akkurat derfor det er så fint å se at vi faktisk får det til å fungere ♥

Nå skal jeg snart dra å møte Morten for å levere bilen vi har hatt de siste dagene. Etter det er egentlig planen å få unnagjort masse jobb og få ryddet klesskapet en gang for alle. Jeg ryddet det rett før jeg dro til L.A, noe som var lite vits da Ine og Andrea har bodd i klesskapet mitt, haha. Det så virkelig ut som at noen hadde plantet en bombe i klesskapet mitt og nå har det blitt så ille at jeg ikke finner noen av klærne mine. Jeg må derfor få ryddet det i kveld eller så tror jeg at jeg kommer til å være veldig stresset fremover, dere vet jo hvor mye jeg hater rot. 

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG VAR LIVREDD

  1. Jeg har inntrykk av at du er blitt langt tøffere i hht det som kommer av dritt i det siste oxo..(?) Det er befriende å se hvordan du har begynt å kjøre på med bikinibilder etc, vel vitende om at slikt trigger drittslengerne. -Og viktigst av alt, syntes jeg du avfeier de som prøver seg med “avsløringer” vedr.Morten på en helt annen måte enn før..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *