NOE Å SE FREM TIL

Categories Personlig

Reklame | Alle lenker er annonselenker - Nelly


Jakke. HER / Lignende sko. HER

Jeg dør faktisk av hvor uvant det er å se meg uten vipper. Personlig synes jeg nesten at jeg ser litt ut som en annen person? Jeg føler også at øynene mine blir mindre og at jeg ser mer trøtt ut? Jeg er ikke avhengig av vipper slik jeg var før, men jeg må ærlig innrømme at jeg føler meg best med. Jeg bestemte meg likevel for å ta en liten pause til vi reiser til L.A. Dere får si hva dere vil, men vippeextensions er SÅ deilig i utlandet. Nå skal jeg pleie vippene mine med verdens beste vippeserum fra Komorebi som dere finner. HER. PS; Vippeserumet er på hele 60% rabatt å koster kun 199kr <3

Nå skal jeg komme meg på trening før jeg skal møte Isabel. Vi har så mye moro i vente som jeg gleder meg til å dele med dere. Jeg har en så god følelse på at denne sommeren vil bli bra, både når det kommer til jobb og til det sosiale. Det er vel ingen hemmelighet at denne tiden av året ikke akkurat er min favoritt på grunn av alt som har skjedd, så det er derfor godt å ha mye bra å se frem til. 


Morten tok dette bildet å bare “Ehh, du ser gravid ut. Har du sjekket deg?” HAHA JEG DØR. Først ble jeg kjempefornærmet, men jeg kan jo forstå nå hva han mener. 

18 kommentarer

18 thoughts on “NOE Å SE FREM TIL

  1. Hvorfor tar det så lang tid før du godkjenner kommentarer? Det gjør bloggen din kjedelig :-/

  2. Hei på deg, du er rett og slett vakrest med dine egne vipper. Synes du ser så naturlig og fin ut med dine egne. Men det er jo du selv som skal like og ikke andre 🙂 Ha en fin dag videre!
    Mette

  3. Helt ærlig. Dette kommer rett fra hjertet! Du er Tusen ganger penere uten sminke og falske vipper osv.. det der er noe tull. Naturlig er det beste mener jeg seff, men ja. Syntes du er mye penere uten vipper og vil heller se deg uten sminke av og til❤️

  4. Personlig synes jeg du er MYE finere uten vippene! Du har så pene øyne, og jeg synes de «drukner» litt i vippene. Føler noen kler falske vipper, men da skal de i så fall være ganske naturlige – og generelt synes jeg det er finest og mer «menneskelig» uten. Bare min mening! 🙂

  5. Du var veldig fin uten falske vipper. Når jeg såg bildene dine så tenkte jeg wow noe er annerledes, hun har blitt penere. Og så viser det seg at det er naturlige deg(tommel opp!):)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *