VI HAR ALDRI SENDT NAKENBILDER TIL HVERANDRE

Categories Personlig

FUN FACTS OM FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG ♥

♥ Vi har utviklet et utrolig sært språk sammen. Jeg klarte faktisk å filme Morten i skjul i det han snakket sånn til Celine. Han prøvde desperat å få slettet den, men jeg klarte å legge den ut på mystory, haha. Add; Sofieeec for å høre <3

♥ Vi sees nesten kun på kveldene. Både Morten og jeg er veldig opptatt på dagtid, så som oftest møtes vi nesten bare på kveldene når vi skal legge oss. 

♥ Vi krangler sjeldent, så når vi først krangler så smeller det skikkelig. 

♥ Selv om ingen av oss er spesielt sjalu, er jeg den som er mest sjalu av Morten og meg. 

♥ Vi har vært sammen i et år, men aldri snakket om å flytte sammen.

♥ Vi har allerede vært 7 forskjellige steder sammen, noe som er ganske mye med tanke på hvor lenge vi har vært kjærester

♥ Vi har aldri sendt nakenbilder til hverandre, noe jeg tror ingen av oss vil gjøre heller. Det nærmeste vi kommer er et litt lettkledd bilde som jeg klarte å legge på MYSTORYYYY!! herregud så angst det var. 

♥ Vi er veldig uenig om hvor vi vil bo i fremtiden. Jeg tror kanskje jeg kommer til å klare å lure med meg Morten til Trondheim, hehe.

♥ Bestevenninnene mine likte ikke Morten først, men nå elsker de han, haha. 

♥ Vi snakket ikke fra vi kom hjem fra Mexico frem til premierefesten. 

♥ Ingen av oss vet når vi ble kjærester, haha. Vi tror det skjedde i Mai. 

♥ Hver gang vi diskuterer sier alltid Morten “kan du slutte å misforstå alt æ sir?” 

6 kommentarer

6 thoughts on “VI HAR ALDRI SENDT NAKENBILDER TIL HVERANDRE

  1. 5 og 7 ?😂 hadde dere ikke snakket om det, men dere EE usikre på hvor dere skal flytte. Det ga ikke mening😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *