ET UFORVENTET VENNSKAP

Categories Reise

Processed with VSCO with j6 preset

For litt over et år siden kunne jeg aldri sett for meg at Isabel og jeg kom til å bli venner. Jeg kunne heller aldri sett for meg at Ine, Isabel og jeg kom til å bli en liten gjeng som klikket så godt. Jeg husker den tiden Isabel ble en stor blogger, det var en tid jeg tenkte at vi absolutt ikke hadde noe til felles. Jeg satt å reiv meg i håret av noen innleggene hun skrev og ble til tider provosert. Noen år senere møtte jeg denne jenta og det sa klikk med engang. Jeg har nok mange frustrerte lesere jeg også, som helt sikkert tenker at jeg er en idiot dere aldri vil kjenne. Det morsomme er at dere kanskje ville satt igjen med samme opplevelse som meg om dere bare hadde møtt meg. Jeg vet så godt selv at jeg er provoserende og til tider en idiot, men jeg vet også at jeg er et veldig godt menneske som oppriktig ønsker andre mennesker godt. Jeg bryr meg og er full av omsorg, selv om jeg har negative sider som mange sikkert misliker sterkt. 

Kanskje det er derfor Isabel og jeg går så godt overens? haha neida ♥ Isabel er en utrolig herlig jente, som bryr seg enormt mye om menneske hun har rundt seg. Jeg tok så feil av henne for noen år tilbake, så jeg er evig takknemlig for at jeg faktisk fikk møte henne å bli kjent med den virkelige Isabel. Ine visste jeg fra da jeg så intervjuet hennes på PH at hun var en jente jeg kom til å gå godt overens med, noe jeg hadde helt rett i. Dere har sikkert sett at vi jentene har vært mye sammen den siste tiden? Ine kunne vel egentlig fått seg adresse i Oslo så mye som hun er her, men jeg tror nok dessverre ikke at det er noe som kommer til å skje med det første. Personlig kan jeg ikke forstå hvordan noen orker å bo i Bergen der det regner konstant, hehe! 

Dette innlegget skulle egentlig ikke være et dypt innlegg om vennskap, jeg skulle vel egentlig bare fortelle dere at VI TRE JENTENE REISER TIL LOS ANGELES I JUNI <3 <3 Det var først veldig usikkert om Isabel skulle være med eller ikke, men nå er det altså bestemt og bestilt, wuuhuu!! Vi skal være der i 2 uker, før jeg skal hjem en liten tur også er det rett til L.A igjen med Isabelle. Jeg må nok søke statsborgerskap snart så mye jeg er der, haha.

7 kommentarer

7 thoughts on “ET UFORVENTET VENNSKAP

  1. Tror jeg hadde digga deg om jeg hadde møtt deg for du virker som en veldig grei og omsorgsfull jente som alle skulle hatt som vennine <3 har selv vært veldig uheldig i alle år når det kommer til venniner da jeg bare har blitt holdt utenfor, så er veldig skeptisk til nye folk..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *