ER DET EN LARVE UNDER HUDEN MIN?

Categories Personlig

Er det helt seriøst mulig å plutselig bli kjempeallergisk mot pollen sånn helt uten videre? Jeg har vært i veldig dårlig form i en uke nå og det virker aldri som det skal bli bedre. Jeg har hatt så dårlig samvittighet for bloggen, Snapchat og Instagram da jeg vet jeg har gitt dere dårlige oppdateringer. Jeg håper at jeg snart er frisk slik at jeg kan være tilbake 100% igjen. 

Jeg har sovet frem til nå, men vurderer sterkt å komme meg en tur ut i sola. Det er hele 26 varmegrader ute, så det er nesten bare flaut å ligge inne.. Det eneste problemet er at de få vennene jeg har i Oslo er opptatt i dag, så jeg har ingen jeg kan henge med, haha. Kanskje jeg skal ta en Andrea å dra alene i parken? Jeg har aldri gjort noe alene, rett og slett for at det virker kjempeskummelt. Jeg vet jo selv at det bare er jeg som tenker over det, men likevel er det noe som stopper meg fra å gjøre det. Skal jeg ta utfordringen? ja, nei?

Btw, kan noen fortelle meg hva som har skjedd med armen min? Jeg kjente plutselig at jeg hadde skikkelig vondt i armen, så oppdaget jeg plutselig DETTE. Det er akkurat som at en insekt har spist seg inn i armen min, for på den andre siden er det ikke åpent kun en grønn ekkel flekk. Den grønne flekken ligger under huden min, hvordan har den havnet der? Jeg får helt seriøst panikk for at det skal være en larve som koser seg inni armen min 🙁 HJEEELP

24 kommentarer

24 thoughts on “ER DET EN LARVE UNDER HUDEN MIN?

  1. Hei Sofie <3 du burde kanskje dra til legen og kjekke det i tilfelle det kan være noe farlig 🙂

  2. Jesus, det der må du sjekke hos en lege Sofie!🐝 jeg hadde dævet hvis jeg var deg, du må mest sansynelig sjekke det ut med en gang så det ikke blir verre❤️ Du er helt fantastisk, keep on going for du er så flott🙌🏼❤️

  3. Ta en Andrea! :)) Haha. Virker skummelt, spesielt når det er så mange som vet hvem du er. Men da kan du ta deg ekstra tid til å snakke hvis noen helt random kommer bort, haha ;P

  4. Ikke for å skremme deg men ligner på begynnelsen på skabb.. venninnen min hadde det i fjord og det begynnte sånn

  5. Heisann. Kan jeg spørre hva slags symptomer du har ang siden du tror det er pollen? Sliter med det samme men jeg har vondt BSK øynene. Bare egentlig.

  6. For å si det sånn så er det nok ikke en larve, men det kan være en slags infeksjon. Men jeg anbefaler deg å sjekke det hos fastlegen for å være sikker:)

  7. Synes det på armen din lignet på et vepsestikk hvor litt av brodden sitter igjen… Og sånn ellers, så er det ikke farlig å dra i parken alene 😉

  8. Snakk med en lege om det! Mange rare dyr og insekter som kan bite/stikke som fører med seg alle slags forskjellige smittestoffer! Anbefaler å stikke til legen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *