TING SOM IRRITERER MEG MED SOFIE

Categories Personlig

Sofie overtenker alt. Hun tar konklusjoner alt for fort uten å ha tenkt seg om. Her om dagen ble hun sjalu på meg og en gutt, på grunn av noe andre hadde fortalt henne. Hele situasjonen ble egentlig bare veldig komisk. Det morsomme er at hun nesten aldri blir sjalu, men hun ble sjalu for dette? Akkurat denne situasjonen var bare morsom, men det kan ofte være irriterende. 

Sofie stresser helt sjukt mye. Absolutt alt er stress med henne, i alle fall når det kommer til Celine. For en stund tilbake var vi hos dyrelegen tre ganger på en dag og var samme problemet hver gang. dyrelegen sa det ikke var noe stress, men Sofie måtte sjekke det samme problemet flere gangen før hun slo seg til ro med avgjørelsen dyrelegen gjorde. #livetmedsofie.

Sofie har støv på hjernen.  Jeg vet ikke helt om jeg irriterer meg over det eller liker det. Ja, det er hele tiden rent osv, men jeg kan ikke la glasset mitt så på bordet før det er krise. Prøv å fortell henne at det ligger en liten sten i yttergangen også vil det plutselig bli rød alarm. Neida, så ille er det ikke.

Hun hører bare på listepop…… Hvis vi kjører vil, så er det top 50 Norge på Spotify som blir spilt. Er selvfølgelig en del bra der, men vi har helt forskjellig musikksmak. Jeg digger mer med hip-hop og den type musikk, mens Sofie liker mer Tyler Swift og enhjørninger. Hun har kommet seg veldig mye i det siste da! jobber knallhardt med å konvertere henne over til hip-hopen. 

Vet ikke om jeg har så mye mer på hjerte, fikk beskjed om å skrive noen ting som irriterer meg med henne. Hun er ikke så ille egentlig, helt OK vil jeg si. Dette er kun for at jeg er snill i og med at hun ikke hadde tid til å blogge for at hun måtte sminke seg. Jeg vil derfor takke for meg, så sees vi snart. 

Gjett om hun blir stressa av dette her! haha dette får du rydde selv Sofie! :D:D

Best regards eller XOXO Morten

12 kommentarer

12 thoughts on “TING SOM IRRITERER MEG MED SOFIE

  1. Æ e sammen med noen som kjenne Morten. Synes du e tøff som ikke fortell den egentlige grunnen til at det ble pause. Håpe du har blir kvitt klamydian han ga dæ…

  2. Hahah!!! elsker Morten.
    Det hadde vært gøy å se dere ta den norske personlighetstesten på https://bigfive-test.com
    Den er gratis.
    Her er sammenligninga mellom meg og kjærsten min: https://bit.ly/2GNoI01
    Tipper Sofie skårer høyt på Angst, orden og impulsivitet, sosiabilitet og kanskje følsomhet?
    Og Morten høyt på selvmarkering og betenksomhet, lavt på beskjedenhet og føyelighet

  3. Jeg elsker morten!! han er såå kul omg. alle vennene mine vet hvor mye jeg digger han etter pærra gad! ikke forelska eller følelser for han eller noe haha bare digger han. hadde vært drømmen å møte han og deg da sofie <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *