FRA BLONDINE TIL BRUNETTE

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly

 Processed with VSCO with c1 preset
Lignende topp. HER / Skjørt. HER / Hatt. HER

Jeg har fått en del spørsmål om jeg tør å bruke parykk i Norge. Personlig kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke skulle tørre det? Jeg ELSKER parykken og synes selv jeg er kjempefin med det. Det er også så morsomt å kunne ha en helt annen hårfarge og lengde uten å måtte gå til frisøren. Jeg fikk masse komplimenter på brunfargen i går og det var så mange som mente at jeg burde farge håret mitt brunt. Det er litt komisk da så mange mente at jeg MÅTTE farge håret mitt blondt for noen måneder tilbake, haha. BESTEM DERE!!! neida, joda <3 


Hahah se på søte Ine <3

Nå skal Andrea og jeg ut å ta litt bilder. Hun har mast på meg i over en uke nå om å være til et sted som tydeligvis ser ut som “syden”. Jeg har med andre ord veldig høye forhåpninger til dette stedet, så vi får se hva som venter meg. Vi snakkes senere dere <3

👻SOFIEEEC

42 kommentarer

42 thoughts on “FRA BLONDINE TIL BRUNETTE

  1. kan du legge ut noen fine sommer shortser og topper som er fint til sommeren? til sånn som er rundt 15-åringer

  2. Jeg syntes du var mye penere som blondine enn brunette. Men shit!! Denne brunfargen va sykt fin på deg! 😍 Hvis du noensinne vurderer å bli brunette igjen, bør du absolutt gå for akkurat denne fargen. Men herregud så digg å kunne bytte mellom to hårfarger som kler deg utrolig godt uten at det sliter på håret. I tillegg til at du slipper de kjipe mellomstadiene mellom blondine og brunette!

  3. Wow, denne fargen var så fin på deg. Du kler også den blonde fargen du har til vanlig, men sånn som en annen sier i en kommentar lengre opp så er dette fargen hvis du noen gang skal farge håret brunt. Det er ikke bare hårfargen som ser bra ut, du stråler virkelig om dagen. Det er godt å se <3

  4. Du vil ikke legge ut et innlegg om sminken du har/bruker? :)) Liker så godt øyenskyggene du bruker

  5. Takk gud dette var bare parykk! du kledde det overhodet ikke :p lettet på vegne av deg for at du ikke har rørt det fine håret du egentlig har.

  6. Sofie, hvorfor bruker du så mye parykk? Du er nydelig mår du er helt naturlig synes nå jeg!😻😻 men den mørke parykken passet deg veldig bra også!❤️❤️ Loveu<33

  7. Hei Sofie! Jeg lurer på en ting, jeg har ofte ganske vanskelgheter med å stole på når bloggere og generelt offentlige personer annonserer for produkter. Når du reklamerer for ting er det mest fordi du vil få de pengene eller er du nøye med å reklamere for ting du selv synes er veldig gode? Er bare veldig nysgjerrig. Har lenge tenkt på å bestille premium white men er redd det ikke er så bra som folk skal hs det til. Er det bra eller lyver du når du anbefaler dettte og generelt andre ting? Jeg digger det❤️

  8. Er det Villa Malla i Hurum dere skal til? 😄 det var veldig fint med brunt hår! men er sånn på meg selv også, klarer aldri bestemme om jeg vil ha brunt eller blondt, så har bare beholdt blondt i flere år nå😂

  9. Anonym: Hei <3 Jeg reklamerer bare for produkter jeg selv har prøvd og er fornøyd med 🙂 Jeg må kunne stå inne for det jeg har av reklame på bloggen og skriver derfor aldri god omtale om noe jeg ikke liker. Det er viktig for meg å bli tatt seriøst og at leserne mine vet at de kan stole på meg!

  10. Hei. Tidligere i mai la jeg igjen en komentar på at du skulle legge til en jente på snapchat for å se hva Morten holdte på med i Hammerfest. Bedde deg godkjenne komentaren om du ville ha screenshots fra både snapchat og hennes private instagram, noe du tydligvis ikke ville. Du skrev at du hadde lagt m******** til på snapchat, noe du ikke hadde for da ville du ha sett opptil flere vidioer og bilder av de to sammen på hennes story. For å se disse må hun ha godtatt deg, noe hun ikke gjorde da Morten sikkert har bedd henne om å la være. Er vennine med denne jenta og hvorfor skulle jeg ville lyve om dette? Merk: du trenger ikke godkjenne denne komentaren. Er godt nok for meg at du bare vet dette 🙂 Håper virkelig du dumper Morten og finner deg en gutt som respekterer deg, bare deg, og ikke 100 andre jenter også(på «den måten»). Skriver ikke dette for å ødelegge eller fucke opp mellom dere, bare syntes du skal ta et ekstra godt blikk på han neste gang og tenke på om det virkelig er han du vil dele resten av ditt liv sammen med. For om du ikke tenker det, hva faen er vits med å være sammen? Er jo bare waste of time. Well, som sagt, godkjenn eller ikke godkjenn jeg bryr meg ikke. Og ja btw, hadde vel aldri lagt ut snappen «min» for å fått masse hate fra «fansa» dine, som du antydet haha, cool. Håper du tar dette innover deg. Om du vil ha bildene osv så legg ut en snap med kode ordet: «summer is coming» på snapchat, så sender jeg deg DM på instagram. XOXO

  11. Veldig fint, og du så veldig naturlig ut der!
    Men likte ikke det laange blonde håret du hadde i Los Angels, syntes dessverre at du ikke kledde det, så litt fake ut.

  12. Anonym: Både Martine og jeg addet henne på Snapchat og hun godtok oss begge. Det var ingenting på story, det eneste vi fikk ut av det var at hun sendte oss en selfie. Om du absolutt har disse bildene, hvorfor sendte du de ikke med engang da? Eksisterer bildene kan du mer enn gjerne sende de over til meg 🙂

  13. Anonym: en grunn til at du ikke tør å skrive navnet ditt? Håper du finner på noe bedre å gjøre de nærmeste dagene. Får se hvor glad du blir når noen du ikke kjenner holder på slik med deg en annen gang 🙂

  14. Hei, jeg liker egentlig ikke å kommentere sosiale medier generelt, men jeg fikk behov for å dele litt mening min den gangen her. Jeg tror ikke alle de ryktene beveger seg fritt basert 0% av sannhet, så jeg vil bare dobble skjekket to ganger hvis jeg var deg 🙂
    Og for andre du kan finne litt mer naturlig parykk, (den der ser litt plastisk ut) 🙂 Skjekk på nette eller noe sånt. Mye fint på en grei pris
    Ha en fin dag videre❤️

  15. Hei: Etter et år med ryktespredning om Morten så har jeg aldri fått et eneste bevis, selv om vedkommende mener at de har sååå mange beviser. Mottok heller aldri noen bilder i denne situasjonen, selv om personen mener at den har så mange bevis. Det er dessverre vanlig i blogg-Norge at slike rykter oppstår, det har vi alle opplevd.

    Tusen takk <3 du også

  16. Kan du drite i å drive med så mye clickbait!!!! Assa jeg diger bloggen din men det er jævlig irri at du f.eks: til dette innlegget la ut på snap «se hva Ine synes om parykken min 😳» som om henne liksom ikke likte den!! Forventet faktisk at Ine syntes du så drit stygg ut med den

  17. Hei, jeg vet du spiser en del vegatarmat, så har kan du lage et innlegg med tips til vegetarmat? Hadde vært fint for alle slik at kanskje fler i verden vil bli det:)

  18. Svar på hva Villa Malla er Sofie 😂 siden du skrev «Hun har mast på meg i over en uke nå om å være til et sted som tydeligvis ser ut som “syden”.»
    Det er et sted som kan minne om syden egentlig, med resturang og noen feirer bryllup der osv. Ligger langs Oslofjorden😄

  19. Anonym: Hyggelig å høre at du liker bloggen min 😀

    At du hadde en forventning til at Ine skulle hate parykken gjør det ikke til clickbait? Hadde jeg skrevet “INE HATET PARYKKEN” så hadde hun elsket den så hadde det vært clickbait 🙂

  20. Du hadde ikke added og bedt folk om å sende bilder hvis du stolte på Morten. Du hadde forsvart han på sekundet og ikke engang trodd det var noen bilder å sende.
    Og til anonym som sitter på så mange bilder, du hadde sendt de med engang om du virkelig hadde de. Snakk om å skape unødig drama og ødelegge tillit mellom et par bare fordi man selv ikke har noe liv. Get a life, or get a boyfriend;));))

  21. Du så mye mer voksen og sofistikert ut med mørkt hår. Synes også øynene dine kom mere frem 🙂 uten tvil mørk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *