BILDEDRYSS FRA FINALEFESTEN

Categories Paradise Hotel

Hahaha jeg dør av noen av disse bildene, for en gjeng. Det skal sies at jeg var hundre prosent edru, selv om bildene forteller noe annet. Jeg bestemte meg for å ta meg en tur innom finalefesten da Ine var så søt å inviterte meg med. Selv om vi har visst hva som kom til å skje i to måneder nå var det likevel veldig gøy å se finalen. En ting er i alle fall sikkert, INGEN har kastet kulen så bra som Leo. Jeg tror aldri jeg har sett noen kaste kulen på den måten før, hva skjedde der liksom? haha

Da er enda en sesong av Paradise Hotel ferdig for denne gang. Tenk at det allerede har gått et år siden vår sesong, tiden har gått så fort. Jeg husker selv på denne tiden i fjor hvor lettet jeg var over at Paradise Hotel endelig var ferdig på TV, noe jeg tror årets deltakere også er. Det er en påkjenning å hver dag måtte møte hat og fordommer for ting du gjorde der inne, så det å endelig slippe det presset er SÅ deilig. Jeg trives så mye mer som “blogg-Sofie” enn “Paradise-Sofie”. 


Jeg kom forresten over dette bilde her om dagen. HAHA JEG DØØR! Se hvem som var fan for 7 år siden 😉 Nå har vi bytter roller, hehe neidaaa!!

23 kommentarer

23 thoughts on “BILDEDRYSS FRA FINALEFESTEN

  1. Hei Sofie 🙂 Så akkurat på snappen din at dere ga hundene sånn tyggebein med tørket kylling rundt, vil anbefale deg å ikke gi det. Jeg jobber på en dyreklinikk og det kommer inn veldig mange hunder som blir nyresyke av blant annet de der. Det pågår en del forskning både i USA og Norge på akkurat hvorfor det skjer, men man tror kanskje det har noe med tørkeprosessen i blant annet Kina osv å gjøre. Vet du er veldig glad i Celine, så ville bare tipse om det da jeg vet mange ikke er klar over det! 😊

  2. hvilket kamera brukte du i vloggen med isabelle?? må vite, må prøve å kjøpe iløpet av helga!

  3. Kan du pliiis spørre Ine hvilket pudder hun bruker? Sminken hennes er så flawless! Din også forsåvidt, men har ca samme hudtone som Ine😄

  4. Helt ærlig. Til dere som sier Sofie har lagt på seg og ser gravid ut. Det er helt absurd. Hun ser fin ut akkurat som hun er og jeg synes selv hun ser helt normal ut. Hva er tynn for dere? Ei jente med spiseforstyrrelse og undervekt delux?

  5. Så fantastisk bra du ser ut! <3
    Grønt kler deg 🙂
    Kan jeg spørre hvor antrekket er fra? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *