EN DAG I TØNSBERG

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Noen som hadde veldig lyst å være med på bloggen 🙂 
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lignende kjole som meg. HER og HER / Andrea sin kjole. HER (den er på 40%)

Jeg legger alt for sjeldent ut bilder av dagen min og hva jeg gjør, så jeg har derfor bestemt meg for å bli mye flinkere med det. Jeg forstår at det kan bli kjedelig i lengden å kun se oppstilte bilder av meg, mer og enda mer meg. Som dere kanskje allerede har fått med dere så dro Isabelle, Andrea og jeg en tur til Tønsberg. Planen var egentlig å overnatte, men vi endte med å dra hjem istedenfor. Jeg var så flink å holdt meg edru mens resten av gjengen drakk, så vi fant derfor ut at det var enklere å bare dra hjem. Som dere vet så har jeg bestemt meg for å drikke relativt lite alkohol fremover, så jeg får virkelig testet livet som Grunde. Foreløpig synes jeg det er helt greit da jeg sparer meg for både fylleangst og luksusfellen. Jeg våkner opp i fin form og husker ALT som har skjedd, hvor digg er ikke det?

Nå skal jeg vaske leiligheten før jeg skal ut å møte Isabel. Vi snakkes senere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *