MIN SISTE GANG..

Categories Personlig


Settet er fra SHEIN

Sist gang jeg kysset noen
For noen sekunder siden. 

Sist gang jeg hadde sex
Ehhhmmm godt spørsmål, haha! 3-4 dager siden?

Sist gang jeg ble sint
Jeg husker ikke sist jeg ble sint, men jeg ble litt irritert over en jente på Lawo i går. Hun dyttet alt og alle rundt seg, herreguud så provoserende. Kan enkelte lære å oppføre seg? 

Mitt siste bilde

Siste melding


Jeg skulle vippse noen i dag, så sendte mamma meg FEIL nummer, hahah!

Sist gang jeg var full
17. mai vil jeg tro. 

Siste person jeg sov sammen med
Gjett en gang.. hahah! Morten <3

Sist serie/film jeg så
You me her, verdens beste serie <3

Siste Snapchat

Siste person jeg snakket med
Morten som ligger ved siden av meg og snakker om at vi kan få et forhold som de i serien jeg ser på, hahah! 

Siste person jeg kranglet med
Jeg kan ikke huske sist jeg kranglet men noen, men det MÅ være Morten. 

Siste personen jeg kysset
Morten igjen du gitt 🙂

Siste Facebook-melding

Siste ferie

Jeg måtte stjele innlegget fra Isabelle ♥

 

15 kommentarer

15 thoughts on “MIN SISTE GANG..

  1. Er du og Andrea uvenner med Martine J? Siden dere aldri er sammen mer og slettet nesten alle bilder sammen på insta?❤️

  2. Okei så jeg så videoen din på snap og jeg ville bare si at jeg syns verken du ser gravid ut eller har lagt på deg, kroppen din er helt nydelig på alle måter! Helt rett som du også sier, #YOLO, vi kommer til å angre så mye om vi ikke koser oss og spiser det vi vil ha:// stå på videre❤️

  3. Syns egentlig ikke at du skriver noe orginalt! De fleste av sånnehær type innlegg stjeler du fra andre bloggere?

  4. Hva har du gjort for å gå ned i vekt igjen ?
    Syntes du det er litt ekkelt at Morten kunne tenke seg et forhold med ei til dame han kunne hatt sex med? Sier ikke det bok om at dere ikke bør flytte sammen? Refererer til serien du nevner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *