I MORGEN SKJER DET

Categories Trening

Akkurat nå sitter jeg i sofaen å ser You me her som oppriktig er verdens rareste, men også beste serie. Morten og jeg har nesten akkurat kommet hjem fra båttur og shopping, som jeg skal fortelle dere alt om imorgen. Vi starter forresten for fult på diett imorgen, noe som blir veldig spennende. Vi har derfor vært på butikken for å handle inn frokost og lunsj for en hel uke. Jeg er såå spent på dette prosjektet, jeg tror helt ærlig det vil bli kjempegøy. Jeg tror nok mange av dere også vil synes det er gøy å følge oss på denne reisen. 

Jeg har ikke gått på diett siden bikinifitness som er 4-5 år siden nå, så jeg er veldig spent på hvordan kroppen min og psyken min vil respondere på det. Nå kan ikke bikinifitness sammenlignes med dette, for jeg spiser heeelt normalt mat. Jeg har brødskive, gulost, taco, pizza, hamburger og knekkebrød på matplanen min. Dere vil med andre ord fortsatt se TACOFREDAG på snapchaten min, haha <3


This is me right now

hehehe neeeida, fake it till you make it 😉 xoxo snakkes imorgen <3

11 kommentarer

11 thoughts on “I MORGEN SKJER DET

  1. Ble nettopp ferdig med serien, elsker at du og ser den! Og elsker deg for at du poster naturlige bilder, virkelig et godt forbilde 😌

  2. Hei.
    Så bra dere koste dere på båttur, men er du klar over at det er totalforbud mot engangsgrill og flammer pga den store skogbrannfaren?

  3. Håper virkelig ikke dere fyrte opp den engangsgriller som du posta på Insta story. Ikke meningen å være den som er den, men det er grillforbud.
    Elers håper jeg dere hadde en fin båttur ❤️

  4. Lykke til, blir morsomt å følge med <3
    En matplan trenger absolutt ikke å være kjempestreng. Hadde en matplan selv før som også inneholdt taco og pizza 🙂

  5. Anonym: Nettopp!!! Finner man en riktig trener med et normalt syn på trening og kosthold så får man mat deretter! Jeg spiser heeeelt normal mat, akkurat det samme som jeg spiste før, bare myye mer 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *