BILDEDRYSS FRA BÅTTUREN

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly

Bikinitopp. HER / Truse. HER

Som dere kanskje så på Snapchat i går (sofieeec), så var Isabel, Newa, Morten, Pierre, Petter og jeg på båttur. Jeg kan ikke huske sist jeg var ute på sjøen, herreguud så deilig det er. Det er på dager som dette at jeg forstår hvor utrolig heldig jeg faktisk er som har friheten til å gjøre nesten akkurat det jeg vil. Det er synd å si, men jeg glemmer det ofte. Jeg må derfor minne meg på hvor hardt jeg drømte om dette livet i så mange år og det at jeg endelig har klart å oppnå det er noe jeg er evig takknemlig for. Jeg har ikke telling på hvor mange kommentarer jeg fikk om at bloggen min kom til å dø ut etter Paradise og at jeg bare kunne gi opp, vel vel 😉 

Paradise har ikke bare gitt meg bloggen, men også venner jeg er evig takknemlig for å ha i livet mitt. Det er rart å tenke på hvor redd og usikker jeg var for 1,5 år siden. Jeg var så nære ved å trekke meg flere ganger, takk gud for at jeg ikke gjorde det. Nå skal jeg komme meg på trening, så snakkes vi senere <3 PS; det kommer en ny videoblogg ikveld 😀

10 kommentarer

10 thoughts on “BILDEDRYSS FRA BÅTTUREN

  1. Åååå det bildet av deg og Morten😍😍fyfaen dere er så hot begge to og passer sykt bra sammen!!

  2. Lurer veldig på hvorfor du og Morten skal på diett? Dere trenger jo ikke det i det hele tatt. Så kan du forklare litt rundt det? Dårlig å si man skal på diett uten noe mer detaljer

  3. Blir du ikke sjalu av at Morten er med dere på båttur når
    Du ser på Isabel?? Hun er skikkelig råvakkef og er vel en av de få jeg hadde blitt misunnelig på. Nå tenker jeg at dere alle er hyggelige og ser vanlige ut. Men Isabel er i en egen liga. Enig?

  4. Så på videoen at dere grillet. Trodde det var grillforbud i Oslo, hvorfor respekterer dere ikke det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *