DET HJELPER IKKE Å LIGGE MED HAN

Categories Personlig

TIPS TIL Å KOMME OVER EKSEN

Det hjelper ikke å ligge med han for å så gråte etterpå. Been there done that, haha. Hjalp det? så absolutt ikke. Skal du virkelig komme deg over eksen så hjelper det ikke å ligge med han. Det vil bare gjøre ting vondt verre. 

Don’t drink and text.  Åååh gud, hvor mange er vi som ikke har klart å gå på denne smellen? Jeg tror vi alle også husker hvor grusomt det er å våkne opp dagen derpå å innse hva man har gjort.. Uansett hvor fristende det måtte være å tekste han i fylla, ikke gjør det. Jeg kan garantere at han vil kose seg litt ekstra når han vet at du bruker kvelden din til å tenke på han. 

Kom deg ut. Det er selvfølgelig lov til å være lei seg, men det hjelper dessverre ikke å ligge inne dag etter dag. Kom deg ut, møt venner og ha det gøy. 

Kutt kontakten. Jeg har selv vært der at jeg har trodd at man kan være venn med eksen sin, men har det virkelig vært følelser der så tror jeg ikke at man kan være bare venner etterpå. Det hjelper med andre ord ikke å ha kontakt med han om du virkelig ønsker å komme deg videre. 

Se fremover. Er det noe spesielt du gleder deg til? Reise? en bursdag? møte med en venn? Det hjelper å se fremover og glede seg til som skjer, både små og store. 

8 kommentarer

8 thoughts on “DET HJELPER IKKE Å LIGGE MED HAN

  1. Er det Kevin du snakker om indirekte i dette innlegget? Hørt at dere ikke er så gode venner mer.:(

  2. Jeg er venn med eksen min jeg, og det har gått kjempefint. Det har aldri vært et problem med tanke på følelser. Når jeg gjorde det slutt så var jeg ferdig. Han fikk valget om å holde kontakt i tiden etter, og det har han. Men dette endrer seg når dere blir voksne. Er ikke sikkert det er så lett på alderen deres 🙂

  3. Er ikke du og Kevin gode venner lengre? Bare et spørsmål altså😬 PS: digger deg, du er kjempe fin og har så mye gode ord i deg❤️❤️ Fra Jente, 14

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *