SLIK BLIR DU KVITT ONE NIGHT STANDEN

Categories Samfunn

SLIK BLIR DU KVITT ONE NIGHT STANDEN DAGEN DERPÅ

👍”Kjæresten min kommer hjem snart“. Det er vel ikke noe som er mer skummelt enn en sint kjæreste? GET OOOUT

👍Snakk høyt om hvor mye du ønsker barn. Jeg tror det er svært få som ønsker å få barn med one night standen de tok med seg hjem fra Heidis halv 3 på natten, det er derfor en god ide å skremme de vekk med barn. 

👍Napp ut et hårstrå for å så fortelle at du skal beholde DNA-et hans. Hva er vel mer creepy enn akkurat det? haha

👍”Er vi kjærester nå?“. Jeg tror nok han vil være ute av døren på bare noen sekunder om du spør om dere er kjærester etter å ha hatt sex en gang. 

👍”Foreldrene mine kommer om en time, du må hilse på dem“. Er det ikke skummelt nok å møte foreldre fra før, så er det i alle fall skummelt å møte foreldrene til noen du ikke kjenner en gang. Bye bye

👍Promp foran han. Det er nok ikke alle som tør dette, forståelig nok. Er du likevel tøff nok så kan jeg garantere at han vil forsvinne ganske kjapt.

👍”Kan jeg beholde bokseren din som suvenir?” Virker du bare creepy nok vil han nok forsvinne ganske fort 😉 


Som dere vet så er det fredag og det vil si LET’S TALK ABOUT SEX <3 Jeg tenkte å gjøre en morsom vri på det denne gangen og ikke alltid være så seriøs. Det hadde vært utrolig morsomt å høre DIN historie om du har opplevd noe kleint eller ubehagelig. Selv har jeg sneket meg ut en gang, haha. Han skulle på fotballtrening og ønsket at jeg skulle vente til han kom tilbake sånn at han kunne lage frokost. Hehe nei takk 🙂

17 kommentarer

17 thoughts on “SLIK BLIR DU KVITT ONE NIGHT STANDEN

  1. Hva tenker Isabel om at du har vært forelska i Pierre? Er det ikke rart siden dere er gode venner?

  2. Eg pisset på meg sjøl med vilje engang, då fårsvant thaidamen fort. Dette var i Pattaya, en by i Thailand.

  3. Pkt 1: Jeg hadde venta for å se hvem han ble sintest på.
    Pkt 2: Hadde blitt med på diskusjonen/ samtalen.
    Pkt 3-5: Tatt en dusj og frokost, så dratt hjem.
    Pkt 4: Svart med samme mynt(og de lukter)
    Pkt 5: Bytte likt?

  4. Horer som legger seg på rygg etter noen timer på byen, kaster man i søpla dagen etter uansett.

  5. Presterte å bli med ei hjem en gang, som av en eller annen grunn mente eller trodde at høylytte jenter er turn-on. Det er det ikke.
    Etter gjentatte oppfordringer om å vennligst roe ned hylinga og den åpenbare fakinga, kledde jeg på meg, midt i akten, og dro derfra.
    Hah!

  6. Kjæresten min kommer hjem snart”. Det er vel ikke noe som er mer skummelt enn en sint kjæreste? GET OOOUT
    Da hadde jeg blitt sittende og vente til han kom, for så å håpe han hadde denget løs mot den utro “dama” hans.
    #ludder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *