EN DAG I BODØ

Categories Reise


Genser og tights er fra Pretty Little Thing

Var det noe som sjokkerte oss begge da vi kom til Bodø var at det var blå himmel og sol. Det er vel ingen hemmelighet at Nord-Norge har vært ekstremt uheldig med sommerværet, så vi hadde ikke akkurat høye forventinger. Det skal sies at det var iskaldt, så det var skikkelig pain å ta disse bildene. Det jeg elsker med Nord-Norsk sommer er at det alltid er lyst, noe som er perfekt for en blogger. Disse bildene ble tatt rundt 11 tiden, ganske sykt med tanke på det fine lyset vi fikk. 

Jeg fikk forresten et spørsmål her om dagen som fikk meg til å tenke litt. Vedkommende lurte på om det var kleint for meg å være i Bodø etter alt som har skjedd mellom Morten og meg. Selv om jeg svarte nei, så fikk det meg likevel til å tenke. Jeg er jo veldig heldig med mine “sviger”foreldre, så jeg vet at de aldri ville sett annerledes på meg uansett hva som hadde skjedd mellom oss. Selv om jeg har vært heldig, så er det jo likevel utrolig mange kjipe foreldre der ute. Dere vet de som overbeskytter barna sine og mener at INGEN er god nok for deres kjære sønn? Sånne mennesker gjør meg faktisk litt småkvalm. Hadde Morten hatt sånne foreldre hadde jeg aldri klart å vært sammen med han, da kunne han heller giftet seg med dem. Heldigvis blir jeg alltid tatt godt i mot, så jeg har ingen grunn til å føle at noe er kleint <3 Nå skal jeg være litt sosial, vi snakkes imorgen. 

9 kommentarer

9 thoughts on “EN DAG I BODØ

  1. KATTI GÅR FLYET DERES FRA TROMSØ? HAR SÅ LYST Å MØTE DOKKER OG DET BETYR SÅ MYE FOR MÆ OG VENNINNA MIN! Æ OG VENNINNA MI E I TROMSØ PÅ MANDAG 15:00 OG VI VIL MØTE DOKKER! VI KOMMER 2 TIMA UNNA TROMSØ FOR Å FÅ MØTE DOKKER! ELSKE DOKKER❤️ HAR SETT PÅ ALLE EPISODAN PÅ PARADISE FOR AT DOKKER E ME😍 ILUSM

  2. Vi har ikkje vært ekstremt uheldig mæ sommerværet, vi har jo hatt sommer værtfall 2 daga 😅 de siste åran har ikkje sommerværet kommet før rundt juli, så vi får enda kryss fingran før at dæ kjem i år også 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *