SPAR PENGER HVER GANG DU NETTSHOPPER

Categories Ikke kategorisert

Reklame | Nettbonus

Hei dere <3

Akkurat nå sitter Morten og jeg å ser på hotell til Santorini. Som dere vet så er vi på utkikk etter det beste hotellet da vi har planer om å ta de perfekte Instagram-bildene. Jeg tror endelig vi har funnet et par stykker gjennom Hotels.com, men vi har ikke klart å bestemme oss for hvilket vi skal velge enda. Det eneste som gjenstår er å finne ut hvor i Santorini vi vil bo, hvor mye vi er villige til å betale og ikke minst, hvor mye vi får tilbake etter bestilling. 

Det er kanskje ikke så mange som forstår hva jeg snakker om nå, for hvordan kan vi få penger tilbake etter å ha bestilt et hotell? Det har seg sånn at jeg ble spurt for en stund tilbake om jeg ønsket å teste ut Nettbonus, noe jeg selvfølgelig sa ja til. Kort fortalt så er nettbonus en nettside som har avtale med 200 butikker som gir deg bonus HVER gang du handler. Ta Hotels.com som et eksempel. Går du gjennom Nettbonus før du bestiller hotell, får du hele 6 % av kjøpesummen tilbake. Jeg vet ikke med dere, men jeg er veldig opptatt av å spare penger ved enhver mulighet. Du får bonus (dvs penger tilbake) ved vært kjøp. Opptjent bonus overføres rett til din bankkonto. Så GENIALT og ikke minst LETTVINT. 

Det eneste du må gjøre for å få bonusen er å gå til Nettbonus.no og registrere deg med e-postadressen din. Deretter klikker du deg videre til en av de 200 nettbutikkene som Nettbonus.no har avtale med og gjennomfører kjøpet. De har blant annet avtale med flere av mine favorittbutikker som Nelly 7%, Hotels.com 6%, Proteinfabrikken 7%, NA-KD 6%, Bik Bok4%, Bubbleroom 7%, XLgodis 8% osv. 

SLIK REGISTRERER DU DEG ♥

Det er kjempeenkelt å bruke Nettbonus.no

1. Registrer deg på Nettbonus.no. KLIKK HER!

2. Klikk på nettbutikken du vil handle i

3. Få nettbonus

På Nettbonus.no har du oversikt over hvor mye nettbonus du har tjent og alle kjøpene du har gjort. Straks du har tjent 200 kr i nettbonus kan du overføre dem til din bankkonto.

Vinn gavekort fra Nelly..

Jeg er så heldig at jeg har fått lov til å dele ut Nelly-gavekort på 1000 kr hver til 2 av mine fantastiske lesere som registrerer seg hos Nettbonus.no ♥ 

For å delta må du:

1. Registrer deg hos Nettbonus.no HER

2. Skriv i kommentarfeltet når du har gjort dette.

 

På fredag trekker jeg ut to av dere som får et gavekort fra Nelly på 1000 koner hver. LYKKE TIL ♥

389 kommentarer

389 thoughts on “SPAR PENGER HVER GANG DU NETTSHOPPER

  1. Jeg har registrert meg hos nettbonus, gleder meg til å spare litt penger. Høres kjempe genialt ut. Visste ikke om dette før du tipset om det, takk for rådet❤️

  2. Har registrert meg! Dette var jo genialt! Er på mitt første år på universitetet så sliter en god del med økonomien, så er jo perfekt å kunne få penger tilbake for å bestille ting!😍

  3. Registrert meg🙌🏼 Både 0 kostnader ved registrering & litt tilbakebetaling på kjøp, altså klage ikkje på det👌🏼Er en VINN VINN situasjon! Er jo også spesielt greit for oss studenter, så takk for tipset💛

  4. Hei Sofie. Jeg har nå registrert meg hos nettbonus. Uavhengig om jeg er en av de to heldige så er dette uansett en smart måte og spare litt penger på. Så tusen takk for tipset :-).

  5. ÅH! Klarer ikke se bort ifra dette på hvert bilde av deg. BRYNA dine ser ikke ut, virkelig! Du kan virkelig ikke sminke bryn! Er de aller verste jeg har sett i din alder. Rett kant og like mørke foran? NEI!!!

  6. Anonym: For jeg kan spise godteri 🙂 det er ikke slik at jeg ikke kan spise det på tre måneder! Denne helgen er det en spesiell grunn til at vi har gjort det, som kommer på YouTube soon 😀

  7. Utrolig smart! Jeg har selvfølgelig registrert meg!❣️😆 Tusen takk for at du delte dette, visste ikke om det fra før☺️

  8. Dette er jo så smart! Tusen takk for tipset Sofie❤️ Har registrert meg! Personlig foretrekker jeg nett shopping mye mer enn å gå i byen osv… det blir for mange folk for meg… men nå kan jeg jo spare penger når jeg nett shopper, dette er jo fantastisk!!!!

  9. Jeg har registrert meg. Jeg håper virkelig jeg vinner gavekortet for det har jeg virkelig bruk for. Har sååå lyst på moschino sekken fra Nelly, og jeg sparer til den.. men mangler en del penger til. Håper jeg vinner❤️❤️🙏🏻😭

  10. Heii, jeg har registrert meg nå og håper veldig på et gavekort på nelly da de har så mye fint som jeg har lyst på!😍

  11. Da har jeg også deltatt i konkurransen og registrert meg!😃👌 Jeg visste ikke at man kunne spare penger ved å shoppe online på de utvalgte nettbutikkene(Nelly is my favourite).👸🏻 Så det var lærerikt og gøy å finne ut av! Du har en kjempe bra blogg med mye forskjellig innhold! Stå på videre!

  12. Gjort! ❤️Har faktisk planer om å reise med kjæresten selv må i slutten av sommeren, men vi aner ikke hvor vi ønsker å dra.. er selv opptatt av det å få tatt fine instabilder, så hvis du har noen ideer på et billig og fint sted å reise så hadde det vært supert! 🙌🏼❤️

  13. Jeg har registrert meg!! Krysser fingrene for å bli trukket, er så mye fint på Nelly💚☀️🍒

  14. Nå har jeg registrert meg hos nettbonus. Kjempe genialt og smart og jeg skal starte å bruke det. Visste ikke om det før du fortalte meg det så det var veldig bra at du gjorde for det virker som noe veldig bra😍😍

  15. Registrert! Visste ikke om dette før nå! Takk for tipset, Nelly er selvfølgelig favorittbutikken😁

  16. Jeg har nå registrert meg hos nettbonus og satser på det beste for å vinne gavekortet fra Nelly 😍

  17. Eg har registrert meg❤️❤️ Veldig smart måte å tjene penger på, kommer garantert til å bruke nettbonus!!

  18. Har registrert mæ, glede til å spare litt penga så mye som æ bestille på nett! Takk for tipset Sofie, du e bra

  19. Har registrert meg 🌸 Tusen takk for at du tipset om dette! Trenger å få spart litt nå som jeg feirer bursdagen min 20. Juni. Ett gavekort på Nelly hadde vært en perfekt bursdagsgave til 18-årsdagen min 🤩💫

  20. Done, registrert meg!! Gleder meg masse til å bruke nettsiden🤩 Takk for dette utrolige tipset:) nå håper jeg virkelig på å vinne!!😍😍

  21. Dette var jo super smart tusen takk for at du deler dette!😍 jeg har forresten også registrert meg 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *