DET ER 50 % RABATT PÅ NELLY

Categories Mote

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET 


Kjole. HER (ikke på salg)


Playsuit. HER

Kjole. HER

Jeg vet ikke om dere har sett det, men Nelly har fått inn utrolig mye fint den siste tiden. Det passer seg derfor perfekt med opptil 50% rabatt på store deler av nettbutikken. Jeg har selv klikket hjem en del klær som jeg skal vise dere med engang jeg mottar det. Det er bare 7 dager til Isabel, Ine og jeg reiser til Los Angeles. Jeg kan nesten ikke vente til alle de fine bildene vi skal ta i våre nye klær 😀 Her har dere noe av det jeg har shoppet <3


Kjole. HER / Kjole. HER / Bukse. HER


Jakke. HER / Bukse. HER / Badedrakt. HER


Deksel. HER / HER / HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

7 kommentarer

7 thoughts on “DET ER 50 % RABATT PÅ NELLY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *