OM 6 DAGER…

Categories Reise

REISER ISABEL, INE OG JEG TIL LOS ANGELES <3 Jeg tror ingen av dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg, det kommer til å bli AMAZING. Det er ikke lenge siden jeg kom hjem fra L.A, likevel lengter jeg skikkelig tilbake. Det blir litt annerledes denne gangen da jeg MÅ får trent noen ganger i løpet av uken, noe som gjør at jeg ikke kan drikke hver eneste dag. Jeg har heller ikke lyst til å drikke hver dag da det var veldig slitsomt sist vi var der. Bloggingen min var jo også helt forferdelig, noe jeg LOVER at den ikke skal være nå. Jeg kan også love dere morsomme Snapchat-oppdateringer, fine bilder og noen Youtube-videoer. Dere kan derfor legge meg til å Snapchat; Sofieeec ♥

 

 

En ting er sikkert, jeg skal være brunere enn dette før vi reiser, haha!

49 kommentarer

49 thoughts on “OM 6 DAGER…

  1. Kjøper du også følgere på Instagram som Isabel Raad ? Tro det eller ei beviset ligger svart på hvitt på bloggomtoppbloggere.no så jøvla flaut at hun IG hennes kjærste kjøper følgere på Instagram så håner de ut om at andre pH deltagere som kjøper følgere. Akuratt som ordtaket du ser ikke bjelken i ditt eget øyet men flisen i din brors øye

  2. Veldig tøft av deg å ikke fjerne bilder der hårene åpenbart vises, men synes ikke du det er litt ubehagelig?

  3. Du som sier at kjønnshårene hennes vises, zoomer du inn på bildene hennes eller? Hva slags kommentar er dette?!😶Sofie, det er alltid noen som finner noe negativt eller frekt å skriv på bloggen din, syns at det er kjipt at menneskene har blitt sånn😶

  4. Okei har du noensinne sett en annen blogger vise kjønnshår på bloggen sin? Dette er ikke naturlig, dette er ekkelt. Jeg elsker deg og din blogg, men å faktisk være klar over dette og selvom gi blaffen er virkelig over grensen.

  5. Bare jeg som ikke ser det synlige kjønnshåret «alle» snakker om? Isåfall må man zoome skikkelig inn ass. Uansett om du hadde synlig kjønnshår – hva så? Tingene folk legger seg oppi er noen ganger for latterlig til å være sann hahaha😂

  6. Anon: Det var ikke slik at jeg zoomet inn på bikinilinja mi før jeg la ut dette bilde som tydeligvis andre gjør. Nei, jeg orker faktisk ikke å slette bildene for at det kanskje vises antydning til noe hår. Jeg har ikke akkurat lagt ut bilde av vaginaen min med masse hår, så det går nok helt fint 😀

  7. Hahaha lol detta blir for dumt, alt folk finner på nå til dags 😂 bare for å «bli sett»

  8. Assa.. alle har da kjønnshår? Jeg skjønner ikke problemet. Hva er ekkelt med det? De er der for en grunn, beskytte vaginaen mot bakterier.

  9. Ekkelt med kjønnshår? Nå må dere gi dere altså, hvor gamle er dere? Det er noe av det mest naturlige man har på menneskekroppen, fins ikke noe ekkelt med det……. er nok fler enn dere vet som ikke glattbarberer seg – både når det kommer til kvinner og menn 😅

  10. Ikke for å være ekkel, men jeg skal innrømme at jeg «måtte» zoome inn selv for å sjekke hva folk prater om, og det er jo virkelig ingenting der?! Haha, enkelte mennesker er helt utrolige. Hvem finner på noe sånt.. Er det samme ip adresser, eller er det faktisk flere som skriver det der? Blir så satt ut.
    Syns du er tøff som orker all den skiten hele tiden fra både drittunger og godt voksene folk! Hadde blitt så usikker jeg, zoomet meg ihjel til slutt😂 God klem

  11. Er jeg blind?? Har kanskje zoomet inn 4 ganger nå og kan absolutt ikke se noe kjønnshår! Uansett så er det naturlig og det blir helt feil og tullet å kalle det noe ekkelt! Hva har skjedd med samfunnet vårt da?
    Synes det er bra Sofie at du ikke bryr, selvom det umulig kan vises noen tegn til kjønnshår her!
    Dette kommer fra en jente på 19 år som lenge har slitt med dårlig selvtillit pga at jeg var «uheldig» å kom i puberteten tidlig så jeg fikk pupper og kjønnshår før vi i det hele tatt hadde hørt og lært om det på skolen, da var det ikke gøy å skulle dusje og skifte i garderoben etter gymmen.

  12. Jeg koommenterer aldri blogginnlegg, men du er en av de få faste jeg leser å jeg må bare si hvor en fantastisk, god, jordnær og varmt mennesket du virker❤ deg tror jeg er værdt å kjenne, å de menneskene som har deg i livet sitt er superheldig❤ håper virkelig jeg en gang møter deg!jeg kjenner deg ikke men jeg må ærlig si at jeg synes du får alt av negative kommentarer ufortjent, men det handler kunn om sjalusi, husk det❤ du er god nok som du er☄ Jeg er selv 22 år å vet at ting påvirker en, bare husk det at du er fin på både innsiden og utsiden. ingen kan ta fra deg det❤

  13. Herregud førr nån meningsløse og domme kommentara du får av og til, må no flire 😂 Fortsett med det du gjør, førr det e meir enn bra nok ✌

  14. Zoma inn så mye som gikk Ann og jeg så heller ikke noe skjønnshår. Men hvis det hadde vært det, også? Herregud, folk er så fikserte på at alt skal være perfekt at alle glemmer at det er lov å være menneskelig, og hva har vi mennesker masse av? HÅR. Så folk som kritiserer, Stfu.

  15. K 25: Her er det to forskjellige IP-adresser, men etter at noen påpekte denne personen som kommenterer cameltoen min hele tiden så jeg at det er samme person! Noen har dessverre ikke så mye å finne på haha

  16. Herregud hvorfor redigerer du ikke kommentarfeltet ditt. ( vedr teite kommentarer om kjønnshår og innlegg 03.00) ???

  17. Ser ingen kjønnshår jeg, kjære vene! Måtte zoome inn på alle bildene dine for å se hva folk snakket om, men de må jo ha studert underlivet ditt med lupe eller noe for jeg kan virkelig ikke se noen hår! Flotte bilder var det! Du så skikkelig babe ut <3 Ingen grunn til å fjerne de.

  18. Kanskje du synest det er litt ekkelt, men jeg zoomet inn for å se om jeg så noe etter de kommentarene. Så INGENTING. Skjønner ikke at folk bryr seg så utrolig mye. Hår er hår. Alle har dem.

  19. Herregud. Alle har skjønshår 🤦🏼‍♀️ Det finnes ikke ekkelt i det. Det er helt naturlig og det er faktisk ikke alle som gidder å shave hver jævla dag. Man kan dessuten ikke se en eneste antydning til det. Skjerp dere jævla haters.
    Håper du får en super fin tur girl 😘

  20. Hei! Jeg og 3 venner er i L.A nå, men skal til San Francisco i helgen og deretter tilbake til LA. Jeg lurte på om du har noe tips til hva vi kan gjøre i LA 😊 vi er over 21, så forslag til gode utesteder taes også i mot med stort takk! Hadde satt pris på svar😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *