SPØRSMÅL OG SVAR OM FORHOLDET VÅRT

Categories Personlig

Føler du at du er mer forelska i Morten enn det han er i deg?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tror det er umulig å si hvem som er mest forelska, haha. Skulle jeg likevel svart på det så vil jeg nok heller si at det hadde vært motsatt. Det var jeg som startet med å være usikker, noe som resulterte i problemene vi har hatt og pausen. Jeg har dyttet Morten bort utallige ganger, men han har likevel alltid vært der. Jeg er en krevende sjel å være sammen med og jeg hadde ALDRI i mitt liv kunne vært sammen med en som meg, så bare det at han har holdt ut sier vel kanskje sitt, haha. Takk baby <3

Vil du si at Morten viser nok kjærlighet?
Ja, det gjør han. Selv om det kanskje ikke virker sånn på sosiale medier så er Morten mye mer kjærlig enn meg. Det er veldig mange som ikke forstår humoren hans på Snapchat og videoblogger, noe som resulterer i at enkelte tror at han er frekk og uinteressert i meg. Morten tuller ekstremt mye, noe jeg forstår kan være forvirrende for dere. Det er likevel en ting Morten kan bli flinkere til å det er å kysse meg mer 😉 Så er det nok jeg som må jobbe med resten, hehe.

Er Morten veldig ofte sur og uinteressert, eller bare virker det sånn på videoene?
Som jeg skrev over her så tuller Morten ekstremt mye. Han er langt i fra uinteressert og sint (utenom når han taper!jeg har en video dere burde glede dere til å se). Man må rett og slett kjenne Morten for å forstå hvilken person han er, for jeg har hørt flere ganger at han virker sint, noe han absolutt ikke er. Jeg kan likevel forstå dere, for jeg har vært sammen med Morten i over et år nå og det skjer likevel at jeg spør “Er du sint?” da han ofte er så alvorlig. Kanskje det er dialekten? haha

Deres første kyssebilde?

Blir det ofte klein stillhet mellom dere?
Nå har vi vært sammen så lenge at ordet “kleint” ikke eksisterer. Det er selvfølgelig ikke kjempehyggelig de gangene vi krangler, men utenom det så er det aldri kleint.

Hvis dere måtte blitt sammen med noen av de andre deltakerne fra deres sesong, hvem hadde det blitt?
Sofie: Kevin
Morten: Martine Lunde

Fem ting du synes er ekkelt med Morten?
1. Han tar alltid av seg sokkene, noe som ikke passer meg og min fotforbi. 
2. Han lukter vondt etter å ha spist fisk.
3. De hullete forferdelige buksene han tar på seg noen ganger
4. Sååå kom jeg ikke på mer.

Når ble dere sammen?
Ingen av oss vet. En eller annen gang i april/mai? haha

Hva er det beste dere har opplevd sammen?
Det må nok helt klart være turen vi hadde til Roma sammen, den var SÅÅÅ fin.
Morten spyttet inn: tape finalen, hahah

Hva er det morsomste/rareste rykte dere har fått som kjærester?
Det må nok være at folk trodde Morten og Martine hadde et forhold bak min rygg, hahaha. Hadde dere sett de to sammen hadde dere nok forstått hvorfor vi synes det var så utrolig morsomt. Morten og Martine fikk beskjed om å kysse under flakse tuten peker på da vi var i Mexico og begge nektet, så det sier vel kanskje sitt. #friendzone

Hvordan går det med dere?
Det går veldig bra! Takk som spør <3

Hvor lenge har dere vært sammen?
Litt over et år.

Hva er den viktigste grunnen til at dere har så stor tillit til hverandre?
For det første så er ingen av oss spesielt sjalu, noe som har mye å si (tror jeg). Så har vi bare bestemt oss for at vi ikke har noe grunn til å stole på hverandre, så lenge det motsatte ikke er bevist. 

Sånn helt ærlig, har noen av dere vært utro?
Nei, det har vi ikke. Det verste vi har gjort er vel å kline med noen andre foran hverandre (vi var ikke sammen eller holdt på da)

Hvordan taklet dere å ha pause så lenge?
Vi hadde vel bare pause i sånn 2 uker? Jeg tror ingen av oss følte at det var lenge, mer at det var noe vi virkelig trengte. 

Hva tenker du om at noen mener at dere bare er sammen for sosiale medier sin skyld?
Hva andre tror om oss bryr meg virkelig ikke. En ting er sikkert, hadde jeg vært sammen med Morten kun for sosiale medier så hadde jeg gjort det slutt for lenge siden. Så mye opp og ned det har vært mellom oss tror jeg ingen av oss hadde holdt ut, haha. 

Er det kjipt at enkelte tror at dere ikke er forelska i hverandre?
Nei, det er det ikke. Så lenge vi to vet, så har det ingen betydning hva andre tror <3

Hva synes Morten om familien din?
Jeg har ikke hørt noe annet enn at han liker dem 🙂

Hva er det rareste som har skjedd med dere under sex?
Jeg kommer ikke på en eneste ting som har vært rart. 

Har du noen gang sendt et dirty bilde av deg til Morten?
Hehe jaaa, og det verste er at jeg klarte å legge det på Mystory 🙂 heldigvis oppdaget jeg det fort, hahah

17 kommentarer

17 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR OM FORHOLDET VÅRT

  1. Du må nok endre litt på det ene spørsmålet. Du har skrevet at dere ikke har noe grunn til å stole på hverandre 😂

  2. sorri dette er ikke ment som hat, men så instastoryen din om rescue hundene og hvor lei deg du var. Hvis du er SÅ glad i dyr ser jeg INGEN grunn til at du skal spise de, enten det er en kylling, gris eller hund – dyr burde ha samme verdi burde de ikke (akkurat som mennesker).

  3. Vet du om Martine har kommet hjem fra farmen eller om hun fortsatt er der?? Elsker deg og bloggen/YouTube kontoen din❤️❤️

  4. Hvorfor velger Morten Martine Lunde på hvem han måtte blitt sammen med, hvis de er så #friendzone?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *