BLOGGTREFF

Categories Personlig

Reklame | Olivia, Lashes by Kasja og Nelly

Hola dere <3 Beklager for litt sen oppdatering, men denne dagen har virkelig gått i ett. Jeg startet dagen med møte, etterfulgt av vippetime hos Lashes by Kasja, for å så møte bloggerne i Ad sales for lunsj også enda et møte etter det. Jeg har med andre ord hatt en veldig fin dag, men jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske sliten nå. Jeg skal likevel prøve å presse meg på trening, for det er ikke mange dagene til vi reiser til Los Angeles. Jeg har virkelig ikke tenkt å lure hverken dere eller meg ved å si at jeg kommer til å trene masse på ferie, for det vet vi alle at er løgn. Derfor prøver jeg å være veldig flink før vi reiser nå, selv om det eneste som frister er sofa og godteri <3


(annonselenker) Lignende bukse. HER / Lignende topp. HER / Lignende jakke. HER (på 70%)

Som dere kanskje ser så har jeg fått helt dilla på det rosa settet fra SHEIN, det er så fint. Jeg vet det er mange som synes det er skummelt å bestille derfra, men dere har virkelig ingen grunn til bekymring. Det eneste er at klærne kan være litt små i størrelsen, så det kan lønne seg å bestille en størrelse for stor. Nå må jeg begynne å redigere Youtube-videoen som kommer i kveld, lage mat og vaske klær. Wish me luck!

5 kommentarer

5 thoughts on “BLOGGTREFF

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *