MINE REISEPLANER

Categories Reise

Reklame | Nelly og Lapoint


(annonselenker) Lignende genser. HER / Lignende tights. HER / Sko. HER

MINE REISEPLANER FREMOVER 💗

💗LOS ANGELES. 18 juni til 5 juli befinner jeg meg i Los Angeles sammen med Ine og Isabel, herregud som jeg gleder meg til ferie sammen med verdens beste jenter. 

💗TROMSØ OG BODØ. 14 juli til 1 august er vi i Bodø og Tromsø for å besøke familie og venner. 

💗SANTORINI. Dato er ikke helt bestemt enda, men vi reiser i augsut en eller annen gang. Det ser også ut som at vi får med Isabel og Pierre som reisefølge, HVOR KOSELIG ER IKKE DET? 

💗SRI LANKA. Enda en partur, vi skal til Sri Lanka sammen med Lapoint i løpet av september. Mer om det senere <3 

💗MARBELLA. Dette er ikke helt bestemt enda, men det blir kanskje en tur til Marbella i November <3

💗BAHAMAS. Bahamas blir ikke før i starten av 2018 engang, men jeg velger å ta det med nå da jeg ønsker mest mulig tips før vi drar. Hovedgrunnen til at jeg reiser er for å se svømmende griser og alle andre dyrearter som lever der. For dere som ikke har sett det før, google Pig beach bahamas. Jeg døør av lykke, hvor søte er de ikke? 

Gjerne kom med reisetips til alle stedene vi skal til. Takk på forhånd 💗

27 kommentarer

27 thoughts on “MINE REISEPLANER

  1. Sikker på at du skal til Bahamas i starten av 2018 og ikkje 2019? ikkje hate altså ❤️Elska bloggen din😘

  2. Ser ut som at har skrevet feil på den helt siste, det står “i starten av 2018” men jeg trur at du mente 2019 siden vi er midt i 2018😂

  3. Vet ikke om det jeg som tar feil, men mener du ikke at du skal til Bahamas i starten av 2019?? Ikke 2018??😂😂

  4. Åh så mange fine reiser da, høres supert ut! Et lite tips – Du burde heller bytte ut Bahamas og svømmende griser med Aruba og badende flamingoer 🙂 jeg har gjort begge deler og det er helt klart Aruba som er favoritten. Flamingoene var helt uvirkelig fine!! Google Flamingo Beach Aruba så ser du hva jeg mener 🙂 Vil anbefale å fly til Miami/Fort Lauderdale og bli der noen dager før en kjapp flytur over til Aruba derifra.
    Psst jeg skal også til Santorini i begynnelsen av august. Vet du om noen bra steder å bo så gjerne kom med tips! 🙂

  5. Marbella er så fint! Var der nettopp nå i Juni og anbefaler å dra innom Puerto Banus. Det er veldig sånn rikmannsplass, men absolutt verdt å dra innom for en dag. Gammelbyen i Marbella er også verdt å dra innom, veldig koselige gater med søte butikker, hyggelige kafeer og gode restauranter. Er også veldig fint langs strandpromenaden, både for å sole seg på stranda med en drink i hånda og middag på kvelden med fine restauranter. Anbefaler restauranten Cibo som ligger litt utenfor sentrumen. Det var så koslig der, med god mat og bra service! Var der hele 3 ganger på en uke.

  6. Victoria: Så helt amazing ut, gjerne skriv alle tipsene du har om Aruba 😀

    Om du er glad i strandliv ville jeg anbefalt å bo i byen Kamari som er rett ved sentrum (Santorini) 🙂 Bodde der sist å var kjempefornøyd, veldig koselig liten by.

  7. Hvis du liker natur så mye som du sier vill jeg anbefalle deg til att dra til New Zeeland👌🏼😍 så mye pen natur👌🏼 Og i Australia også😊
    Koz fra Sverige🇸🇪

  8. Var på Bahamas ifjor, en dag, grunnet cruise i Karibien! Og det holdt med en dag. Kjempefint der, men så innpåsliten lokalbefolkning!! Meeeen, anbefaler virkelig cruise (hadde fordommer/trodde det bare var gamle passasjerer/trodde jeg kom til å få klaus) men nei, cruise var så sykt gøy og bra!!! Anbefales 😁 sjekk ut royal carribean (cruiseselskap)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *