UKENS SPØRSMÅL / KJÆRLIGHET, BLOGG OG PENGER

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Badedrakt. HER

Hva tenker du om at Andrea vil savne Celine mer enn deg? Reagerte litt på innlegget, virker ikke akkurat som en god venn..
En ting er sikkert, det er KUN Andrea som kunne funnet på å skrive noe sånt. Hun er oppriktig mer glad i dyr enn mennesker og er egentlig generelt ganske sær når det kommer til å vise følelser for mennesker rundt seg. Hun er veldig glad i deg, hun klarer bare ikke å vise det, haha. 

Hva kommer du til å savne med Andrea når hun flytter ut? 
Skal vi seee, at hun er flink til å rydde og klesskapet hennes. Haha neida, jeg skal ikke være like overfladisk som frøkna sjøl. Jeg vil savne å ha en av mine nærmeste venner rundt meg daglig. Vi har hatt et veldig fint samboerskap, så jeg vil virkelig savne det meste. Andrea er faktisk den første jenta jeg faktisk har klart å bo sammen med, tenk på det!

Hvilket sminkemerke liker du best? 
Jeg har egentlig ingen favoritter, utenom til lip kit. Jeg ELSKER Kylie sine produkter, de er så gode. 

Hvilke bloggere på topplisten liker du MINST?
Isabel raad 😉 haha neida, ofc not. Jeg har ingen bloggere jeg misliker. 

Hvem liker du mest?
Det er selvfølgelig alle vennene mine som har blogg. Jeg har også begynt å bli oppslukt i Kenza sin blogg, hun er superflink. 

Er det sant at exen din er med i årets sesong av Ex on the beach?
Haha nei, hvor kommer dette fra?  

Har du sett teaseren til Ex on the beach?I så fall ja, hva tenker du?
Ja, jeg så den her om dagen. Hva tenker jeg? At enkelte mennesker burde gå i seg selv å kanskje tenke litt på hvordan man uttaler seg. Jeg ble både sjokkert og irritert da jeg så scenen der en av deltakerne skriker til hun ene at hun er feit og stygg, hva faen er det for noe? 

Hvor mye penger bruker du i måneden? 
Veldig godt spørsmål, det variere veldig. Reiser jeg bruker jeg nok nærmere 30-50.000, men er jeg bare hjemme så kanskje 20-30.000.

Har du noen gang gått på en sport?
Ja, både ridning og fotball. 

Hvor mye kostet YSL vesken din?
17.000kr (tror jeg)

Hva tenker du om at Isabel indirekte hintet til at du hermet etter bloggen hennes for en stund tilbake? 
Nå husker jeg ikke helt den casen der, men jeg tror nok ikke hun påpekte at man hermet etter bloggen, men mer at man tok etter ting hun gjorde. Jeg synes det er ekstremt spesielt å si noe sånt, i alle fall da det ikke stemmer. Hehe, neida. Det er vel ingen hemmelighet at mange av oss har tatt etter Isabel sin måte å promotere innleggene på? Så det stemmer jo 🙂 Det er helt normalt i denne bloggverden å hente inspirasjon fra hverandre. Det var for eksempel Andrea som startet med å promotere ukens spørsmål slik vi gjør nå, og se hvor mange som har hermet etter det? Veldig morsomt

Hvorfor svarer du aldri på kommentarer angående operasjonen din? 
Jeg ønsker ikke å ha silikon-snakk på bloggen, enkelt og greit. 

Har du fjerna ribbein?
Nei, det har jeg ikke. Hvorfor tror du det?

Hva skal du gjøre i Los Angeles?
Slappe av, utforske, sole meg, spise god mat, bli brun og feste.

Hvilke land har du reist til? 
USA, Thailand, Hellas, Italia, Frankrike, Indonesia, Sverige, Danmark, Storbritannia, Spania, Portugal, Tyrkia, De forente arabiske emerater, Latvia og Mexico. 

Har du vært i Bergen? 
Nei, det har jeg ikke. Planen er å komme i løpet av sommeren <3

Hva er det du angrer mest på i livet?
Ingenting. Alt som har skjedd har ført meg dit jeg der i dag, og det har gitt meg erfaringer på både godt og vondt. 

Hvordan har du det nå? med tanke på at juli nærmer seg? 
Jeg tenkte å lage et innlegg eller en videoblogg om akkurat dette. 

Hva drømmer du om akkurat nå?
Skape noe eget. Sminkemerke? Bok? Vi får se. 

Hva elsker du mest med Morten?
At han er morsom, snill og en veldig god kjæreste. Morten og jeg har det ekstremt morsomt sammen og deler mye av den samme teite humoren. Han er faktisk en av de jeg ler mest sammen med, noe som kanskje sier sitt. Han er også veldig snill mot meg og tar veldig godt vare på meg. Jeg er en utfordrende sjel og han holder ut dag etter dag. Søtnosen <3

Liker du å møte fans? 
Ja, det er SÅ koselig <3

Er det mulighet for at man kanskje ser deg på bloggerne snart? Jeg ønsker å se noen som reiser og faktisk gjør litt spennende ting..
Det har jeg ingen anelse om, men jeg håper selvfølgelig på det 🙁 Åååh, så koselig å høre <3 

Hva liker du best med deg selv?
Styrken min, at jeg er utadvendt og jobber hardt. 

Synes du selv at du er pen? 
Ja, det synes jeg. 

Tenker du på å ta flere operasjoner? Jeg har tenkt en del på at du faktisk skiller deg ut på topplisten, da du er en av få som ikke har operert masse. Hva tenker du om det? 
Nei, det har jeg ingen planer om. Nå skal jeg jo trene meg til drømmekroppen 😉 hehe! 

Hvor høy er Morten og hvor høy er du? 
Jeg vet faktisk ikke hvor høy Morten er, men han er noen centimeter høyere enn meg. Jeg er 172cm. 

Når har du bursdag?
30.mars.

Hvilken kjendis vil du være?
Kendall Jenner. 

Hvordan er forholdet mellom deg og Martine? 
Martine er en av mine nærmeste venninner, så vi har et veldig godt forhold. 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / KJÆRLIGHET, BLOGG OG PENGER

  1. Det spørsmålet om hvilke land du har vært i… De forente arabiske emirater er ikke et land, men en ny. Haha. #nohate (sorry for skrivefeil)

  2. Hvis du vil skape en bok, kan du jo skrive en bok om trenging og kosthold, sånn angående det du og Morten driver med disse månedene<33

  3. De forente arabiske emirater er ett land, Sara haha. En av byene der som Sofie har vært er Dubai, skaff deg hjerneceller:-) #NoHate

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *