DU HAR CAMELTOE OG TYPEN ER UTRO

Categories Personlig

Jeg får ofte kommentarer som til tider kan gjøre meg ganske oppgitt. Enten så har jeg fått det samme spørsmålet flere ganger eller så kommer noen med de samme påstandene igjen og igjen. Her er noen av de. 

Du har cameltoe
Nesten hver gang jeg legger ut bilde av meg i bikini/badedrakt kommer kommentarene om cameltoe. Etter at jeg fikk en kommentar fra en annen leser som spurte om jeg hadde sjekket IP på alle disse cameltoe kommentarene, så fant jeg fort ut av det var SAMME PERSON. Hvem er det som har så lite å gjøre a de hver gang leter etter CAMELTOE?? haha

Morten er ikke forelska i deg
Nei, for all del ikke. Han har bare vært sammen med meg i over et år og vi skal nå flytte sammen.

Du virker mer forelska i Morten enn hva han virker i deg?
Okei, la oss si at jeg er mer forelska i Morten enn hva han er i meg. HVA HAR DET Å SI? Det vil vel alltids være sånn? Tror du at alle kjærestepar er like forelska, eller like glad i hverandre? Hvordan vet man egentlig det? Så lenge han er forelska i meg, så er vel det det viktigste? Jeg driter i om jeg er 10% mer forelska i han enn hva han er i meg eller motsatt, haha herregud. Mennesker asssss

Hvor høy er du?
Jeg blir ikke oppgitt av å få spørsmål om hvor høy jeg er, misforstå meg rett. Greia er bare at jeg får spørsmål om det HVER eneste dag, haha!

Du sa noe annet for et år siden
Er det noe jeg har erfart som blogger, så er det så enkelt som at vi ikke har lov til å endre mening. Endrer vi syn eller mening på noe så er vi dobbeltmoralske drittkjerringer. Som dere sikkert forstår så er vi ikke som folk flest, så det vi mener som 18-åring MÅ vi mene senere i livet også. Det er ukult å endre seg som person, vettu!

Er du og Morten sammen?
Igjen, ikke noe som irriterer meg. Jeg forstår bare ikke hvordan noen ikke kan ha fått med seg at vi er sammen etter et år? hahah

Morten er utro mot deg
Jeg har ikke telling på hvor mange ganger Morten har vært utro mot meg i løpet av et år 🙂 Han er faktisk utro hver dag, så jeg er derfor evig takknemlig for at jeg har så mange flotte lesere som forteller meg dette <3 Det morsomme er at jeg har aldri fått noe som er i nærheten av et bevis engang, selv om 90% har bevis som de kan vise meg. 

6 kommentarer

6 thoughts on “DU HAR CAMELTOE OG TYPEN ER UTRO

  1. Er du redd for at Morten skal være utro mot deg når han er på guttetur? Kommenterer ikke dette for hat, men lurer generelt❤️ Elsker deg❤️

  2. Du er så fantasisk imspirerende Sofie! Eg ser alle videoene dine og di får meg til å tenke over ting eg aldri har tenkt over eg! Eg er en jente på 15 år som ikke har den letteste ungdomstiden og når eg ser dine videoer så får eg til å slappe av! Du er kanskje det første og største og det siste forbilde eg får! Eg ser så ufattelig opp til deg, selvom det kanskje er lett og tenke på hatkommentarer så håper eg du tenker at du er ett forbilde for mange og tusenvis av mennesker ser opp til deg! Du får meg til å slappe av, og det er fantastisk deilig! Når eg spiller fotball slapper eg av og når eg ser på dine videoer! Du og Morten ser eg på som mine to idoler og forbilder. Tusen takk! Ett spørsmål; er det vanskelig og gå fra og ha ett normalt kosthold til å bli veldig sunn, og er det noe mat som du kan anbefale og noe du ikke anbefaler? Elsker dere, Sofie og Morten!! ❤️❤️ Håper på svar<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *