KLOKKEN 02.00

Categories Personlig

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

…. ♥

Klokken er nå 02.29 og her sitter jeg her å redigerer bilder samtidig som jeg blogger litt. Jeg har tusen tanker i hodet mitt akkurat nå, så det er deilig å få tankene på noe annet. Jeg har holdt på med Lightroom i snart 5 timer. En ting er sikkert, jeg skal ha PERFEKTE bilder på bloggen fremover. Redigering har så utrolig mye å si, så jeg har derfor holdt på i flere timer nå for å se hva som er kult og ikke. Mange av dere kjenner kanskje igjen disse bildene? Så mange gode minner som dere har fått være en del av, hvor koselig er ikke det? Tusen takk for at dere er her, klikker dere inn og engasjerer dere. Dere har liksom blitt min “lille” familie <3 Love you guys

Som dere kanskje ser så har jeg redigert et bilde med forskjellige redigeringer. Hvilke bilder likte DU best? Hva synes du om redigeringen? <3

17 kommentarer

17 thoughts on “KLOKKEN 02.00

  1. Wow disse bildene er helt magiske! Kunne du laget en YouTube video hvor du viser hvordan du redigerer bildene dine?💓

  2. Er sååå glad for at du har sluttet å posere med det ansiktsuttrykket du har på bildet med LV vesken. Du gjorde det hele tiden før, og du er helt ærlig 1000 ganger penere enn den “posen”. Bildene dine har blitt kjempe fine 🙂

  3. Så fine bilder!! Du ser så utrolig bra ut 🙂
    Jeg lurte på om du kanskje kunne skrevet litt mer om behandling du er i gang med eller en liten update? I forhold til smerter under sex osv.. Jeg sliter med det samme selv, men lurer på hvordan det går med deg nå 🙂

  4. Jeg har alltid fått høre at jeg har fin kropp. Men har aldri selv vært fornøyd. Store pupper( som jeg har hatt brystreduksjon på), liten og litt flat bak, brede skuldre og slank med lange bein. Helt lik min mor. Så ser jeg, vi har jo lik kropp du og jeg( bare du hadde små pupper før silikonen). Når jeg ser hvordan du omfavner din kropp, har jeg begynt med det samme. Jeg takker deg for det Sofie! Mange tror at alle kan få sprettrumpe, men vi kan ikke det, det er gener. Jeg er ganske så trent og har PT. Han sier også at anatomien er slik. Synes det er fint at du har tatt opp det med rumpa! Vi er kortere i livet og har lengre underkropp. Har tenkt på dette lenge og måtte få det ut. Jeg har gjemt rumpa hele livet, nå fortjener den litt sollys😂. God tur, kos dere max😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *