VI ER I….

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Genser. HER / Bukse. HER / T-skjorte. HER / Sko. HER

Som jeg fortalte dere i stad så mellomlandet vi i Paris, men nå befinner vi oss i Amsterdam. En ting er sikkert, Isabel og jeg har bestilt reiseruten fra helvete. Vi kan vel si det sånn at det var ganske omvei å fly til Paris fra Norge, for å så fly til Amsterdam. Vi er heldigvis på siste destinasjon nå før Los Angeles, så det er bare å holde motet oppe. Siste flytur nå tar 12 timer, så jeg håper på at jeg får sovet litt. Planen er også å få redigert noen YouTube-videoer og blogge litt, sånn at jeg har litt innlegg å legge ut når vi er i Los Angeles. Jeg tror vi alle fikk erfare at blogg og L.A ikke funket så bra sist, så jeg skal virkelig skjerpe meg denne gangen. 


Her har dere noen godbiter fra nattens shoot <3 det kommer forresten en videoblogg etterpå, følg med!

Jeg vil forresten gjerne høre hva dere vil ha mer av på bloggen, Snapchat og Instagram. Er det noe spesielt dere vil at jeg skal skrive om eller vise mens vi er i L.A? Let me know! Vi snakkes om en del timer dere, haha <3

 

Jeg kommer til å legge ut masse fra turen på Snapchat; SOFIEEEC 

11 kommentarer

11 thoughts on “VI ER I….

  1. Hei! Jeg ville bare si at når du snapchatter med filter på, er det ikke bestandig så lett å førstå hva du sier😅 kan hend det bare jeg som hører dårlig, men ville bare si ifra. Kos deg videre på ferieturen din<3

  2. Jeg liker sånne innlegg hvor vi får høre om planene dine for dagen, dine favoritter, du svarer på spm osv, på YouTube har du veldig bra og variert innhold, elsker det!♥️

  3. Hei! Jeg bodde i Los Angeles i 2016 og har vært tilbake 12 ganger etter det. Kom faktisk hjem på torsdag! Hvorfor flyr dere ikke med Norwegian som går direkte fra Oslo til lax? Er ikke dyre biletter der heller? ser bare så utrolig tungvint ut å reise slik som dere gjør. Kos dere masse 😎

  4. Snap: mer vlog der du forteller hva som skjer og ikke alt er pynta på der du bare er deg selv 🙂
    Blogg: hva med å lete etter noe? Som for eksempel “Jakten på den beste milkshaken i Los Angeles”-greie. Hvor du tester ut forskjellige 🙂 Også om du finner en god milkshake-plass så gjerne fortell meg! :))
    PS! Digger deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *