JEG ER SJOKKERT

Categories Reise

Gjett en gang hvor vi spiste frokost i går? hehe. Dere som har lest bloggen min en stund vet at Veggie Grill er min favorittrestaurant her i Los Angeles, så for meg er det et must å spise her. Jeg var veldig spent på om jeg kom til å klare å få med meg Isabel da hun er veldig sær i matveien. Hun var mer en villig til å prøve vegetarmat og det morsomme er at hun LIKTE MATEN. Jeg skal være så ærlig å si at jeg er sjokkert, for jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at Isabel kom til å like vegetarmat. Nå har jeg klart å overbevise både Martine og Isabel, noe som er ganske bra med tanke på utgangspunktet mitt. Det som er så synd er at det er utrolig mye god vegetarmat der ute, men enkelte mennesker er dessverre alt for redd for å prøve.

Vi fikk dessverre ikke gjort noe annet enn å spise frokost og shoppe da Isabel fikk tidens jet lag. Planen var egentlig å dra ut, men vi ble istedenfor sittende hjemme. Vi skal være her i 2 uker til, så det er absolutt ikke noe å stresse med. Jeg kjenner likevel at jeg er litt redd for å gå glipp av noe, da vi fikk oppleve så utrolig mye sykt sist jeg var her. Det er jo ingen hemmelighet at man møter alle kjendisene på utestedene, så jeg kommer med andre ord ikke til å tilgi meg selv om Justin Bieber var på 1OAK i går 🙁

Nå er klokken 03.00 og jeg skal få meg en god natt søvn før en ny dag her i L.A. I morgen skal vi reise til Malibu, noe jeg virkelig gleder meg til. Om du ønsker å være med oss på tur kan du adde meg på Snapchat; Sofieeec for å følge med. Vi snakkes senere <3

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG ER SJOKKERT

  1. Hva er grei med at du ‘snakker’ så fint til/mot Isabell på snap hele tiden? Vær gang du er i nærheten av henne så filmer du henne litt å kommer med kommentarer mot henne? Hva er greia med det egentlig?🤔

  2. Tenker å dra til la når jeg blir 21 i desember og ser på billetter. Vet du om de er nøye på hvem de slipper inn på 1OAK? Må man være dritpen liksom? Kleskoder? Lang kø? Hvilken dag e best?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *