INE SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Categories Personlig

Hva er det beste med Sofie?
At hun er god å snakke med. Hun er veldig reflektert og jeg vet at jeg alltid får en ærlig mening når jeg trenger det. Jeg må også legge til her at jeg beundrer pågangsmotet hennes. Hun legger såå mye hardt arbeid i bloggen, noe jeg synes er utrolig beundringsverdig.

Hva er det mest irriterende med Sofie?
Det må være at hun er veldig sta. Både Sofie og jeg har begge sterke personligheter og dette kan krasje i noen situasjoner. Noe som også er ekstremt irriterende er at hun alltid skal terge meg for teite ting. Her om dagen gjorde hun narr av meg fordi jeg spurte om menyen til en restaurant da vi skulle bestille take-away, lol. ELLER nå nettopp da hun tok opp den fine grønne vesken min og spurte hvor jeg hadde kjøpt den mens hun lo samtidig. Dust, Sofie.

Hva er den største krangelen din med Sofie?
Sofie og jeg har vel egentlig ikke hatt noen store krangler. Vi har som oftest små diskusjoner og uenigheter, men som alltid blir veldig fort ordnet opp i. Jeg ble veldig fornærmet når hun gjorde narr av meg med «meny-spørsmålet», fordi jeg ikke skjønte hvorfor dette skulle være SÅ morsomt. Hun var nok bare litt hevngjerrig i og med at jeg konstant kommenterer den dårlige engelsken hennes, hihi.

Fineste bildet av Sofie

Synes jeg Morten og Sofie passer sammen?
Både og. Jeg synes Morten og Sofie passer sammen fordi de er ganske lik. Begge er ganske avslappede personer og de er heller ikke så klissete og romantisk av seg, noe jeg synes de burde da. Noe som kan gjøre at det krasjer litt i deres forhold, er at Sofie er sta og har en sterk personlighet, noe som gjør at Morten ikke alltid klarer å tilfredstille Sofie på visse punkter. Morten liker og ta det chill, mens Sofie derimot vil ha ting gjort asap. Der tror jeg mange av deres krangler kommer fra. Men eller så elsker jeg Sofie og Morten sammen. GO SOFMOR(shippet nettopp navnene deres).

Hvordan er Sofie når hun er full?
Jeg synes aldri Sofie blir veldig full. Hun kan ofte gå edru på byen å ha det kjekt, men personlig elsker jeg når Sofie er full. Hun er så morsom og ler ekstremt mye. På byen er vi en fin duo om begge er full, haha.

Hvis Sofie kunne møtt én kjendis, hvem hadde det vært?
Hahaha, jeg ler av dette spørsmålet. Sofie sitt aller største celebrity crush er Justin Bieber, så det er jo en selvfølge at hun vil møte han. Her nede i LA, nevner hun Justin Bieber typ 1 gang for dagen fordi hun har så lyst å møte han. Håper Morten er klar over at om muligheten byr seg, så skal Sofie ligge med JB. Krysser fingrene.

Morsomste øyeblikket med Sofie?
Det må være en dag vi var ute på byen sammen med Joakim Kleven. På slutten av kvelden satt vi oss på MAX burger og jeg har oppriktig ikke ledd så mye i hele mitt liv. Her satt vi småbrisen og snakket om alt fra bæsj, gutter og sex mens vi spiste burger.

Har du en koselig beskjed til Sofie?
Jeg vil bare si at jeg er utrolig takknemlig for at jeg har deg i livet mitt Sofie. Til tross for våre sterke personligheter og teite diskusjoner, trives jeg alltid i ditt selskap. Jeg er så stolt av alt du får til og beundrer hvor hardtarbeidende du er. Gleder meg til resten av ferien sammen med deg. LOVE YOU!

6 kommentarer

6 thoughts on “INE SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

  1. Hvorfor var det så rart at Ine spurte om menyen når dere skulle bestille takeaway?? Og å le av vesken hennes fordi du ikke syns den var noe, er skikkelig ufint og barnslig! Takler ikke mennesker som er på den måten som du! Uff, kom deg vekk Ine!!! Du er sikkert ganske falsk slik som du ble framstilt i slutten av PH spesielt… Nå fikk jeg et annet syn på deg Sofie! Morten må jo bli drita lei! Takk for meg bloggen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *