BLOGGDRAMA

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sett. HER

Det innlegget her har ligget i arkivet mitt en stund, rett og slett for at jeg synes det er kjempeskummelt å poste. Som dere vet så er jeg livredd for å dele mine aller innerste tanker, men jeg har likevel bestemt meg for å si noe. 

Jeg har aldri vært en person som liker drama. Jeg hater å krangle eller diskutere. Jeg svelger tusen kameler rett og slett for at jeg ikke orker. Det som har vært hardt etter at jeg ble en offentlig person er at jeg gjentatte ganger har blitt satt i dårlig lys av andre, og i noen tilfeller av mennesker jeg oppriktig bryr meg om. Som dere vet så har jeg alltid holdt kjeft i de tilfellene jeg kanskje burde ha sagt noe, rett og slett for at jeg ikke føler meg komfortabel. Jeg synes at drama og krangling skal være utenfor sosiale medier og at man skal være voksne nok til å ta opp problemet med hverandre og ikke en hel verden. Jeg har aldri forstått hvorfor mine lesere skal vite hvem jeg krangler med og hvorfor. Klikk? PR? Penger? 

Jeg kommer aldri til å skrive negativt om andre på min blogg, men jeg har virkelig innsett den siste tiden at jeg må bli flinkere til å si ifra. Det er greit å hate konflikter, men ved å alltid skyve det unna så gjør man seg selv til et “offer”. Jeg har også innsett den siste tiden at det ikke er alle mennesker jeg trenger i livet mitt. Jeg liker å se det beste i andre og jeg har alltid vært en person som tilgir. Det er ikke et menneske jeg er sint på for noe som har skjedd i fortiden, rett og slett for at det ikke er der jeg ønsker å legge energien min. 

Jeg er glad jeg er flink til å tilgi andre, men selv om jeg så og si alltid tilgir så vil det ikke si at jeg må ha enkelte mennesker i livet mitt av den grunn. Morten sa til meg senest for noen dager siden “hvor mange ganger skal du la andre kaste deg under bussen før du reagerer?“. Selv om det er vondt å få en slik bekreftelse så har han faktisk så rett. Det er ikke alle mennesker man trenger i livet sitt, spesielt ikke de som trykker deg ned for å fremheve seg selv. 

Jeg har blitt kalt mye vondt det siste året, som absolutt ikke beskriver meg som person. Jeg har mine dårlige sider, men mange av de beskyldningene som har kommet er så langt fra sannheten. Det er akkurat derfor jeg har bestemt meg nå for å kutte ut mennesker som ikke ønsker meg godt, mennesker som kun er der når du er bra nok. Fremover vil jeg kun fokusere på det positive og de mennesker som gir meg noe bra. Jeg har så mange fine mennesker rundt meg, så jeg trenger virkelig ikke å strebe etter å ta vare på noe som ikke er ekte.

PS; dette innlegget har vært i arkivet mitt i veldig mange måneder. Det er ikke rettet mot en spesiell person eller hendelse, men alt som har skjedd siden Paradise gikk på TV. Dere som har fulgt bloggen min siden start vet det meste og jeg vet at mange av dere har ventet på et svar fra meg. Det er nok ikke svaret dere ønsker, men det er det beste jeg kan gi. Bloggen min skal ikke være et sted der folk trykker seg inn for å lese drama, det er ikke noe jeg ønsker. Stay positive <3 <3 

17 kommentarer

17 thoughts on “BLOGGDRAMA

  1. Hva har dette med BLOGGDRAMA å gjøre? Det eneste du snakker om er at du vil helst unngå drama, men hvor kommer bloggdrama inn i bildet? Bruker det bare som clikbait?

  2. Hei Sofie! Isabelle svarte «jo, det trodde jeg også haha…» på et spørsmål om ikke hun skulle være med til LA. Hva skjer der? Hun skulle jo åpenbart være med, så hvorfor ble hun ikke med?

  3. Helt ærlig, Sofie jeg blir kvalm av dette. det er ALTFOR mye clickbait rundt bloggen din. Du er verre en mammatilmichelle, plis! Ta deg sammen.

  4. Skjer med at du bare legger ut bilder sammen med Ine og ikke Isabell? Ser virkelig ut som dere utestenger Isabell!?

  5. Viktig at du kvitter deg med giftige venner, Sofie! Du er et godt menneske som fortjener gode venner.

  6. Hvem skrev stygt om deg på nettet? Er du fortsatt venner med Kevin og Julie som bor i Trondheim?

  7. Er det noen som har trodd nå som dere er i LA at Isabel er Kim K.?? Siden hun likner veldig på henne??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *