UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Er du vegetarianer eller veganer?
Ingen av delene, jeg bare spiser ekstremt lite kjøtt.

Hvilken kjendis vil du møte i L.A utenom Justin Bieber?
Scott Disick, i love him. 

Skal du reise flere steder i sommer?
Santorini sammen med Morten. Det blir så koselig <3

Hva var det beste med å være med på Paradise Hotel? 
Bare opplevelsen i seg selv. 

Jeg forstår ikke helt, er du og Isabelle venner eller er det noe drama nå?
Ja, vi er venner. Det er absolutt ikke noe drama. Det har bare blitt et par misforståelser her og der, men det ordnet vi opp i for lenge siden  <3

Hvor lenge har du og Morten vært kjærester?
Litt over et år. Det føles ut som 10, haha. 

Ser du på Martine og Isabel som konkurrenter? 
Absolutt ikke. Jeg bestemte meg i det jeg kom på topplisten at jeg ikke skulle se på de andre som konkurrenter. Det verste jeg kan gjøre er å sammenligne med med andre, for da blir fokuset helt feil. Jeg vil gjøre meg og det jeg er best til. Jeg synes også det er så mye finere når man jobber sammen og ikke mot hverandre, for det er akkurat sånn man utvikler seg. Jeg unner alle vennene mine det beste i livet. 

Hadde du kjæreste på barneskolen? I så fall, hva het han? 
Ja, det hadde jeg. Det morsomme er at vi var tre jenter som var forelsket i han, så han måtte derfor velge en av oss. Han måtte selvfølgelig tenke over valget sitt, så han gikk en runde rund skolegården for å finne ut hvem han ville ha. Da han kom tilbake sa han at han ønsket å bli sammen med meg, haha. En utrolig morsom, men samtidig veldig søt historie. Han het Runar. 

Har du noen gang vært gravid?
Nei. 

Hvordan fikk du til å bli invitert i Tyga sin bursdag?
Det er ikke sånn at Tyga har invitert meg personlig. Han skal feire bursdagen sin på et utested som vi skal på. Jeg håper virkelig han spiller den nye sangen sin taste, for den ELSKER jeg. 

Savner du Morten når du er ute å reiser?
Ja, jeg savner han veldig mye akkurat nå. 

Hva gruer du deg mest til med å flytte sammen med Morten?
At han kaster de ekle sokkene sine over alt, noe som ikke passer en som hater tær.

Hva er din største frykt?
Å bli kidnappet.. fyfaen

Har du noen gang blitt anmeldt?
Nei, det har jeg ikke. 

Kunne du hatt avstandsforhold? 
Ikke noe jeg ønsker, men hadde det vært eneste muligheten så hadde jeg selvfølgelig gjort det. 

Har du vurdert å gjøre det slutt med Morten den siste tiden?
Nei, så langt i fra. Morten og jeg har det utrolig bra sammen nå, jeg er skikkelig lykkelig <3 

Sånn helt ærlig, hvordan har du det?
Jeg har det bra, tusen takk som spør <3

Hvordan er det egentlig å være på tur med Isabel og Ine?
Det er veldig hyggelig og morsomt <3 i love it. 

Krangler dere jentene mye på tur?
Nei, så absolutt ikke. Vi hadde en uenighet og thats it.

Utestenger dere Isabel? 
NEI, NEI og NEI. Jeg trodde helt ærlig at dere har lært dere humoren min/vår etter et år, men siden ikke alle forstår så skal jeg forklare. Jeg tuller kanskje på 90% av snappene jeg legger ut. Vi tre jentene har en veldig spesiell humor sammen, noe som kanskje han misforståes av dere. Ingen blir utestengte og vi er heller ikke fremme mot hverandre. Vi tuller når vi kaller hverandre bitches og hva enn vi sier, haha! 

Hvem bor dere hos?
Min sugardaddy 😉 haha neida, en venninne av meg <3

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hvorfor ble ikke Isabelle med dere til LA?
    “Skulle ikke du være med jentene til LA nå?” var det noen som hadde spurt henne om på bloggen. Og svaret til Isabelle er “Jo, det trodde jeg også”.
    Sååå? Hvorfor er hun ikke med?

  2. Skjønner ikke hvorfor det kommer «ukens spørsmål» når du er å besøker L.A og kan heller vise oss så mye av andre spennende hendelser og knipse med så mye av bilder og dvs.
    Jeg kan tenke du som blogger får mer ut av jobben din når du reiser et annet land, da gjelder det å oppdatere dobbelt så bedre, til og med bare at du sitter å drikker kaffe i L.A, men isteden får man ukens spørsmål og masse annet, enn oppdatering som gjør det spennende

  3. Det sto jo ingenting om hvorfor Isabelle ikke ble med her? Du linker alltid til feil innlegg, må alltid bla ned å finne det selv.. kan du fikse dette? Ikke frekt ment

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *