JEG HAR BRUKT OPP 300.000 KRONER

Categories Personlig

TING JEG ANGRER PÅ AT JEG HAR GJORT..

👎Brukt opp 300.000 på bare dritt. Det verste som kunne skje meg som 18-åring var å få masse penger på kontoen min, for de forsvant like fort som de kom. Jeg blir faktisk direkte kvalm av å tenke på hvor mye penger jeg har brukt på INGENTING. Heldigvis har jeg lært nå.

👎Bedt om Cava på Paradise Hotel. Cava gjør meg gal, noe dere også fikk se på TV 🙁 Jeg har ikke sett noen av episodene siden uke 8 for det var da de begynte å servere meg cava..

👎Ha kontakt med enkelte mennesker. HERREGUUUD SÅ MYE TID OG ENERGI jeg har brukt på feil type mennesker. Det er oppriktig trist å tenke på at jeg heller kunne lagt den energien på mennesker jeg virkelig bryr meg om. 

👎Gjort en spesiell ting. Det er noe jeg har gjort for noen år tilbake som jeg ikke har fortalt NOEN, ikke en eneste en. Jeg tror ingen kan forstå hvor mye jeg skammer meg og hvor mye jeg angrer på akkurat dette. Jeg får likevel ikke gjort noe med det nå, så life has to go one. Nei, jeg har ikke drept noen eller gjort noe kriminelt, haha. 

👎Slettet min første blogg. Jeg hadde en blogg som het “sofieeec” før, men jeg slettet den da jeg synes det var flaut. Jeg hadde så mange innlegg og bilder der som jeg gjerne skulle hatt den dag idag. 

21 kommentarer

21 thoughts on “JEG HAR BRUKT OPP 300.000 KRONER

  1. Altså guri meg!! Forstår du ikke at du ser skikkelig teit ut når du går med jakka sånn? Altså en ting er å gå sånn en gang, men hver eneste dag bare med forskjellig jakke? Hahhaa såååå latterlig

  2. Her var du virkelig rålekker 🙌🏼 Syns du er en pen jente generelt, men disse bildene var i en egen liga 😍😍

  3. Så urolig fine bilder!! Like bloggen din kjempe godt 🙂 Hvilke kamera tar du bildet med og hvilket redigeringsprogram bruker du?

  4. Var det gøyest i USA med Martine og Isabelle, eller er det gøyest i USA nå med Ine og Isabel?

  5. Hva mener du med enkelte mennesker. Folk som ikke er lik deg med mye penger og likes. Fortell oss vanlige dødelige hva du mener.

  6. Hei! Ville bare tipse deg om Wayback Machine. Det er et sted som tar “screenshots” av alle nettsteder som finnes til ulike tider, og lagrer dette i sitt arkiv. Det betyr at du kan finne tilbake til slettede nettsteder eller innlegg osv. Du skriver bare inn bloggadressen du hadde, så kan du se når Wayback Machine har tatt “sceenshots” av nettstedet. Ser ikke ut som den har lagret bildene på dine gamle blogger, men mye av tekstene er der fortsatt hvis du vil ta en titt 🙂
    https://web.archive.org/
    Håper dette kan være til hjelp 🙂

  7. Lit dumt, og latterlig at du sitter bak en kjerm og skriver «styggt» om Sofie når hun sikkert ikkevhar gjort deg noe. Og hun selv skal få lov tilbod bruke den jakka til akkurat det !!hun!! Vill.

  8. Brukt opp 300.000 på ingenting. Føler meg litt snytt for jeg lurer veldig på hva “ingenting” er 🙂

  9. Ja ser litt spesielt ut med jakken slik men kansje kun på bildene du tar ned jakken..Ser ikke så behagelig ut men litt kult alikavel at alle kan ha en egen stil å tørre å gå som dem selv vil:) Tviler på at dem hun møter vet at hun gikk slik dagen før😂 Det er langt i fra teit eller stygt! Å når du er på reise må du kunne gå kledd akurat som du ønsker… Kult tøy uansett hvordan du velger å med det:) Veldig fine bilder å kos deg på tur:)

  10. Tidligere hadde blogg det slik at selvom du hadde sletta bloggen kunne du logge inn igjen med mailen og passordet og den lå der enda, vet ikke om de har det sånn enda? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *