NOE ALLE BURDE OPPLEVE

Categories Reise

hahaha fikk tydeligvis med meg et spøkelse i bakgrunnen 🙁

I går hadde vi jentene virkelig behov for god mat etter en sen kveld på byen. Jeg tror ikke Ine og jeg var hjemme før klokken 06.00, så det sier vel kanskje sitt. Vi har hatt en relativt rolig tur i forhold til Isabelle, Martine og meg, så det er viktig å virkelig feste når vi først er ute. Vi jentene har også hatt skikkelig dilla på den nye sangen til Tyga, så det var utrolig kult å få høre den live. Jeg går virkelig ikke over hvor utrolig morsomt utelivet her i Los Angeles er. Drar du ut i Norge er du heldig om du møter meg på byen liksom, hehe neeeida <3 jeg bare tuller. MEN dere forstår hva jeg mener. Dette er virkelig noe alle burde oppleve en eller annen gang i løpet av livet sitt. 

Etter at vi hadde spist tok jeg jentene med til walk of fame. Selv om jeg ikke er spesielt fan av stedet selv så er det virkelig noe man burde se når man først er i Los Angeles. Det var ikke mange minuttene vi orket å være der før vi fikk nok, haha. Vi vurderer forresten å være skikkelig turist å ta TMZ-tour, er det noen som har prøvd dette i Los Angeles før? Jeg vet ikke om dere husker den ene episoden fra Kardashians der Khole, Kendall og Kylie kledde seg ut før de reiste på tour? Dette er i alle fall bussen de dro med. Jeg har hørt at nesten ingenting av det guiden sier er sant, men det virkelig likevel som en morsom opplevelse. Målet er vel å få sin egen stjerne der en dag, ikke sant? 😉 

12 kommentarer

12 thoughts on “NOE ALLE BURDE OPPLEVE

  1. Hei
    Vil ikke anbefale å ta en sånn tur, alt du ser er porten å dørene til kjendisene. Følte hvertfall ikke det var verdt pengene når jeg var i LA.
    Ha en fin tur videre 😊

  2. Du er så klein på snapane dine at eg dør. Slutt å snakk engelsk, du suge. Er så jævlig stygt at du får Isabel eller Ine til å filme deg og så posera du heilt jævlig kleint. Gud hjelpe, bli voksen

  3. Hei Sofie. Har hørt at det er vanskelig for jenter som ikke ser bra ut, får ikke kommet inn på de fleste utestedene der, stemmer det? Det var en gjeng som dro dit fra her, men den ene venninnen så ikke bra ut så hun fikk ikke komme inn. Jeg spør for jeg åpenbart ser dårlig ut men har såå lyst til å teste utelivet der. Kan du skrive litt om det? Stooor klem

  4. TMZ Tour er utrolig dårlig! Kjører bare rundt i Hollywood, viser steder kjendiser spiser og sykehuset Kardashian?s har født på. Ta heller tur med Ultimate Hollywood Tours, da får dere sett hjemmene til mange kjendiser og stopper ved et utsiktspunkt så man får tatt bilder.

  5. Misa: Det stemmer dessverre litt, for alt handler veldig om utseendet og show off her. Jeg ville likevel ikke tenkt så mye på det, for det er svært sjeldent at man ikke slipper inn så lenge man går med en promotør 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *