FOR FØRSTE GANG…

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Lignende BH. HER / Shorts. HER / Lignende fanny pack. HER

RUNYON CANYON PARK

For første gang siden vi kom til Los Angeles har jeg klart å komme meg i aktivitet. Jeg må innrømme at jeg at Morten og jeg var veldig optimist da vi ble enige om at vi skulle ha treningsprosjektet vårt midt i sommerferien, for det er alt annet enn lett. Så lenge jeg er hjemme så er det virkelig null stress, men viljestyrken er dessverre ikke med meg på ferie. Jeg har alltid vært en sånn person som elsker å kose meg når jeg først er ute å reiser, så det passer ikke veldig godt sammen med det jeg driver med nå. Vi snakker liksom om potetgull til frokost, not good, haha.

Jeg har faktisk aldri hiket på Runyon Canyon før, så det var virkelig på tide. Selv om det er ganske tungt å hike da formen er på bunn, så var det virkelig verdt hver eneste svettedråpe. Los Angeles er virkelig så vakkert, og slike hiker viser dere de beste sidene av denne byen. Det var heller ikke en lang eller ekstremt slitsom tur å gå, så jeg vil absolutt si at denne ruten passer for de aller fleste. Jeg vil også anbefale dere å ta med kamera, da det er utrolig mange fine steder man kan ta helt fantastiske bilder. 

Nå har vi tenkt oss på The Nice Guy for å feire bursdagen til Ine. Vi har tenkt å ha en skikkelig jentekveld i dag, noe jeg virkelig gleder meg til. Vi snakkes i morgen, dere <3

11 kommentarer

11 thoughts on “FOR FØRSTE GANG…

  1. Sminketutorial i bilder pleaseeee!!! (Sånn som Sophie Elise pleier å gjøre). Også Get ready med dere alle 3!!! Koman an, bring litt liv i youtuben din

  2. Hei 🙂 merkes at du stresser med å skrive innlegg, mye ord som står feilplassert i setninger. «jeg må innrømme at jeg at»

  3. Du gjør alt for å få den flate rumpa di til å se bedre ut. Den er flat! Og det er helt Ok! Ikke prøv! Du må være svært missunnelig på Isabelles ass! Fint innlegg dette forresten, hvor ikke alt handler om deg og gjøre deg til. Følger deg ikke på noen andre medier, men leser at flere skriver hvordan du flasher deg selv med trutmunn etc. Jeg har bodd med mannen min i Calabasas, og liker å se hvilke bilder du tar fra turen. Altså, ikke bare deg!

  4. Har du tatt noe laserbehandling eller noe sånt for å ikke ha hår under armene eller er du heldig å ikke ha hår der slik det er naturlig?❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *