JEG TOK SÅ FEIL

Categories Reise


Her fikk jeg beskjed om å slutte å ta bilder, haha! Se blikket mitt 🙂

CATCH

Det morsomme er at jeg virkelig trodde at jeg kjente Los Angeles godt, men det viser seg jo nå at jeg kun vet en liten brøkdel. Det er utrolig godt å være med noen som har bodd her lenge, for det er på den måten man virkelig får oppleve stedet. Nina har tatt oss med på så mye morsomt allerede, som jeg aldri har sett før. Ikke har hun bare tatt oss med på morsomme ting, hun vet også om alle restaurantene man burde spise på. På bursdagen til Ine bestemte vi oss for å prøve Catch, som hittil er den beste restauranten jeg har vært på. Maten, stemningen og menneskene der er helt nydelig. De dagene man ikke orker å dra på klubben er catch det perfekte stedet, det er sikkert og visst. Bare et lite tips til dere 😉

Det er forresten veldig morsomt å se forskjellen på amerikanske/utenlandske gutter og norske gutter. Her er det liksom helt normalt å være veldig frempå om de ser noen jenter de synes er pene, mens i Norge sitter man typ bare å stirrer stygt på hverandre, haha. Ine fikk blant annet påspandert masse shots, før han fikk servitøren til å komme bort med nummeret hans til henne. Etterhvert kom han bort selv, noe jeg synes er ganske søtt. MEN, det skal sies at hadde noen gjort det i Norge så hadde det nesten vært litt… creepy? haha. Nordmenn er jo veldig sære, det er vel ingen hemmelighet. 

Klokken er bare 12.00 her i L.A, så nå skal vi komme oss ut av døren <3 snakkes senere

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG TOK SÅ FEIL

  1. Hei på deg :-).. koselig og følge med dere og se at dere koser dere sånn.. det får andre ihvertfall meg veldig lyst til å dra og oppleve LA. Men hun venninnen din Nina hun har jo en sinnsyk fin leilighet men det må vel være dyrt der? Hva jobber hun med om jeg kan spørre? Takk på forhånd :-).. kos dere videre resten av ferien 🙂

  2. Mener ikke at det er sånn i Norge at man bare sitter å ser på hverandre, og ikke tør å gå bort.. er nok litt forskjell fra person til person,husk å ikke dra alle under en kam

  3. Hei. Lurer på det samme som Linda. Er sinnsykt dyrt å ha en så fin leilighet i tillegg til å kjøre en så dyr bil. Har hun en sugar daddy?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *