VI JENTER MÅ GIFTE OSS RIKE

Categories Samfunn

Nå skal jeg ta opp noe som har provosert meg en del den siste tiden. Først og fremst må jeg si at om jeg ikke bretter ut om andre sine liv på min blogg så er det så enkelt som at ikke alle ønsker å være på bloggen. Jeg har venner og familie som ikke vil være i det offentlige, noe jeg MÅ respektere. Det andre er at mange av dere automatisk tror at det er en sugardaddy involvert kun på grunn av at en jente tjener godt. HVORFOR?

Det er faktisk sånn at en jente også kan tjene gode penger, uten å ha en mann som som forsørger henne. Det er kanskje ikke så rart disse holdningene eksisterer da jeg alt for ofte hører “jeg vil gifte meg med en rik mann”. Om du vil gifte deg med en rik mann, javel okei. Men hva med deg selv da? Skal ikke du tjene gode penger selv? Jeg får oppriktig vondt inni meg av å tenke på alle der ute som er sammen med noen KUN på grunn av pengene og føler at de må være et sted de egentlig ikke ønsker å være. Det er jo faktisk ikke bare å flytte ut fra et menneske som forsørger deg, slik at du sitter igjen med absolutt ingenting. Tenk så mange der ute som er ulykkelig i forholdet sitt kun på grunn av penger og status. 

Sett deg egne mål og drømmer, så er det bare en bonus om du en dag møter en som deler de samme drømmene og tankene som deg. Det er jo faktisk sånn at man som oftest møter likesinnede 😉 Vi jenter må slutte å undervurdere oss selv, for vi kan få til AKKURAT det samme som guttene/mennene UTEN en sugerdaddy. Skjerpings jenter!

17 kommentarer

17 thoughts on “VI JENTER MÅ GIFTE OSS RIKE

  1. så enig med deg Sofie 🙂 jeg er gift og ingen av oss er rike akkruat,men vi er lykkelige 🙂 kanskje du og morten blir gift en dag, dere er kjempe nydelige sammen <3

  2. Du er vell egt en av de siste som i det heletatt bør dømme noen for deres valg? Mtp at du tjener så mye penger av bare blogging som egt ikke er en jobb. Om du ikke liker det greit nok, men hold det for deg selv:) Hva vet du om disse jentene? De kan godt ha selvrespekt dem og

  3. Jeg bare lurer på en ting. På youtube og snapchat, er det sånn at du snakker dårlig tulle-engelsk med vilje? Eller er du så dårlig?

  4. Helt enig… Så skal jeg heller være fattig og lykkelig, mens jeg jobber mot drømmen. Skriving er heldigvis ikke dyrt. X

  5. Hei Sofie.
    Saying whaaat?
    Nå kan du umulig snakke om majoriteten av jenter? Gifte oss rike? Det stemmer nok ikke, jenta mi. 🙂 jeg ler faktisk her.
    Tror du denne holdningen gjelder mange jenter? Bullshit! Hører du dette ofte? Tror du ikke vi ungdommer klarer oss selv?
    Mange av oss har høy utdanning, og høye stillinger i samfunnet og tjener gode penger. UTEN NOEN SUGERDADDY, og faktisk uten å drive en blogg der man stiller halvnaken i diverse positurer for å tjene mest mulig penger. (Stupid will stupid be.) Dette ble et veldig rart og uintelligent innlegg for meg.
    Ellers så forstår jeg godt at venner, familie etc. ikke ønsker å være med/bli avbildet på bloggen din. : )
    Peace out,

  6. Omg. Har du foressten vurdert tann reggis? Må ha skjedd en glipp hos tannlegen da tenna dine stikker mer ut enn hos en hest

  7. Helt enig med Marita! Hva vet vel du om majoriteten av jenter?? Tydelig at du er i et miljø som hverken er sunt eller særlig opplyst. Heldigvis er de fleste ungdommer og unge voksne jenter opptatt av å klare seg selv og ikke være avhengig av andre hverken når det gjelder økonomi eller i livet ellers. Sugardaddy lol, det vil vel ingen jenter ha. De fleste jenter med respekt for seg selv betaler sine egne drinker også ( just saying)

  8. I likestillingens navn; det finnes nok av menn som gjerne gifter seg rikt, som foretrekker at dama har god inntekt, etc.
    Så de kommer etter, de også.
    Det er nok lurt at hver og enkelt passer på sitt og har inntekt nok til å ikke være avhengig av en partner, vil jeg tro. Uansett kjønn.

  9. Helt enig! Er så deilig å vite at man kan klare seg helt og holdent på egen bein om det skulle trengs 🙂 Slik får vi virkelig selvrespekt av, og det trengs blant jenter i dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *