MISLYKKET BEHANDLING I L.A

Categories Reise

Som dere kanskje forstår ved å se bildet over så hadde jeg virkelig behov for en negletime. Det som er ganske sykt med disse neglene er at de er over 6 uker gamle, HALLO? Jeg har aldri hatt negler som har holdt så bra før, tusen takk Martine <3 

Jeg klarte likevel ikke å vente til jeg kom hjem, så vi bestemte oss for å gjøre negler her i L.A. Neglesalongene her ser ut som de stedene man IKKE bruker hjemme i Norge, så jeg var mildt sagt veldig spent på hvordan neglene mine ville se ut. Nina bruker denne salongen til vanlig, så vi visste vel innerst inne at det var ganske trygt. Jeg føler likevel at man aldri kan vite på slike steder, spesielt ikke da det er så mange salonger hjemme i Norge som absolutt ikke kan å legge negler. Sannheten er vel egentlig at det er vi i Norge som er dårlige og ikke resten av verden, haha.

Jeg tok også pedikyr, men glemte å ta etterbilde 🙁 de ble SÅ fine.

Her ser dere resultatet. Formen er for det første alt for bred for min smak og tomlene mine ser ut som to pølser. Konklusjonen min er derfor: Gjør negler hjemme i Norge hos noen du vet er flinke, for prisen er nesten det samme. Selv om neglene mine ikke ble som forventet, så var det likevel gøy å prøve. De hadde også et mye bedre utvalg på farger enn hva jeg har sett på noen neglesalong hjemme. 

13 kommentarer

13 thoughts on “MISLYKKET BEHANDLING I L.A

  1. Hvordan kamera bruker du?
    Tenkte å kjøpe meg et kamera så tar gjerne i mot tips. 🙂
    Ønsker et som er enkelt å ta med seg rundt omkring i veska. 🙂

  2. Hva med å bare droppet å få nye? Det er vel ikke bra for dine ekte negler å ha slike fake hele tiden?

  3. Ser også at du har endret deg angående click overskrifter som isabel er kjent for rumpebilder måten du står på er også veldig lik isabel når hun blir fotografert

  4. Jeg tok nylig negler New York på et sted der jeg tror de ansatte var kinesiske og kunne ganske dårlig Engelsk. Men neglene ble kjempefine og kostet i tillegg bare 230kr så jeg vil absolutt si det var verdt å ta i utlandet. Kanskje dere bare var uheldige?🤷🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *