JEG ELSKER MEG SELV

Categories Personlig

Ja, du leser faktisk helt riktig. Jeg driter i absolutt alt som heter jantelov nå, for jeg elsker faktisk meg selv. Jeg elsker livet mitt, jobben min, vennene mine, kjæresten min, familien min, verdiene mine, utstrålingen min, holdningene mine og utseendet mitt. Jeg elsker alle de tingene som gjør meg til meg. Jeg har selvfølgelig mine ting jeg er misfornøyd med jeg også, men alt i alt så har jeg lært å faktisk elske meg for den jeg er. 

Sannheten er at etter jeg begynte å godta meg selv, så har jeg fått det så utrolig mye bedre på innsiden. Jeg er mer lykkelig, har mer energi og elsker menneskene rundt meg enda mer. Jeg har sluttet å la andre mennesker tråkke ned på meg og faktisk begynt å stå opp for meg selv. Negative kommentarer og generelt negativitet går mye mindre innpå meg enn hva det gjorde før. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor deilig det er og hvor utrolig lykkelig det gjør meg.. Jeg har det så utrolig bra for tiden, dere aner virkelig ikke. 

Den beste investeringen jeg har gjort i livet er å investere i meg selv og min egen lykke. Vi mennesker er dessverre alt for dårlig til å sette oss selv først, prioritere vår egen lykke og gjøre hva som er best for oss. Vi skal alltid gjøre det som er best for alle andre, og glemmer derfor å faktisk ta vare på seg selv. Det er akkurat derfor jeg vil si at DU er bra nok, du er sterk nok, du er fantastisk flott og du kan få til akkurat det du vil. 

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG ELSKER MEG SELV

  1. Du kler skikkelig å ha krøller! Jeg syns at den fargen og lengden du har nå er så vakkert!

  2. shit, så fine bilder av deg!
    Du stråler og ser lykkelig ut 🤗
    Her er også et bevis på at det går an å ta smaklige «lettkledd-bilder»

  3. Sååå fine bilder av deg!!! Du har all grunn til å være glad for å ha investert i deg selv. Det lønner seg alltids <3

  4. Disse bildene her er desidert de fineste jeg har sett av deg!!! Ikke misforstå meg, du er vakker på alle bilder- men disse var breathtaking! Du er en av de flotteste menneskene jeg har sett, tilogmed bare via blogg og YouTube så kan jeg med hånda på hjerte si at jeg er 100% sikker på at du er like flott på innsiden. Jeg digger humoren din, hva du står for, arbeidsmoralen din og generelt bare deg som person. Jeg håper du aldri slutter med det fantastiske du holder på med, for sosiale medier er virkelig noe du KAN. Jeg håper du stor koser deg så masse i LA, jeg unner deg virkelig en fantastisk ferie! Og tusen takk for all inspirasjon og motivasjon du har gitt meg og gir meg.❤️ Stor klem!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *