FØRSTE GANG VI KRANGLET, KYSSET OG MØTTE FORELDRE

Categories Personlig

Første gang vi kysset. 
Det var en eller annen gang på PH, men akkurat når husker jeg ikke. Ganske sikker på at første gang vi kysset var under flasketuten peker på, SÅÅ romantisk <3

Første krangel. 
Med engang vi kom hjem fra Mexico. Morten gjorde meg så sint at jeg stakk fra utestedet, sa jeg skulle hjem med en norsk kjendis (for å gjøre det enda verre) og at jeg aldri skulle snakke med han igjen. Det gikk bra 😉

Første gang vi hadde sex. 
I Mexico etter innspilling. 

Første gang vi møtte foreldrene til hverandre
Jeg møtte Morten sine foreldre sommeren i fjor. Jeg husker faktisk ikke helt når Morten møtte mamma for første gang, men det tok ganske lang tid. 

Første gang vi sa “elsker deg”.
Jeg tror det var første gang jeg var hjemme hos Morten i Bodø. 


Haha se så mye vi har forandret oss, haha!!

Første gave. 
Jeg kjøpte Morten et par Adidas sko da jeg var i Barcelona, som han ikke likte. Han sa at jeg kunne kaste de, hvor utrolig frekt er ikke det?

Første gang vi var usikre på hverandre
Etter premierefesten til årets sesong. Vi hadde jo en lang pause som kanskje mange av dere husker. 

Første flaue øyeblikk. 
Jeg vet ikke hva Morten sin side, men det er jo ikke så veldig lenge siden jeg klarte å prompe på låret til Morten, HAHAA 🙁

27 kommentarer

27 thoughts on “FØRSTE GANG VI KRANGLET, KYSSET OG MØTTE FORELDRE

  1. Hei! Jeg har en would you rather spørsmål. Familien din sitter fast i en bil på en togbane, og i toget er det 40 mennesker og blant dem har en mann kur mot kreft. Du har en knapp er du kan velge om toget skal skifte togbane.
    Would you rather trykket på knappet slik at toget skifte bane og kresje i en fjellvegg og alle som satt på døde. Eller ville du ikke ha trykket på knappen slik at toget kjørte over familien din?
    PS. Du er en veldig flink blogger og youtuber!!❤️❤️

  2. Skjønner at det er sykt spennende å fortelle om den krangelen. Men det var vel ikke første gang? Dere kranglet mye inne på PH

  3. Har Morten stor kuk?:))) Matcha med han på tinder skjønner du, og vi skal møtes imorgen. Pass på typen din;-)))

  4. Hva er det første dere sier til hverandre etter å ikke ha sett hverandre på en lang stund? PS; dere er veldig søøte sammen😊

  5. Hahaha! Omg. Jeg ler HØYT! Er så komisk med fjortisene som legger igjen slike kommentarer og tror du at du faktisk blir bekymret😂

  6. Hvordan tror du forholdet til deg og Morten vil gå dersom du flytter til LA? Blir han ikke litt lei av å høre at du hele tiden vil flytte dit? Han har jo flyttet ut av kollektivet for å bo sammen med deg

  7. Hvordan tror du forholdet til deg og Morten vil gå dersom du flytter til LA? Blir han ikke litt lei av å høre at du hele tiden vil flytte dit? Han har jo flyttet ut av kollektivet for å bo sammen med deg

  8. Hva tenker Morten om at du vil flytte til LA? Hvordan tror du det vil gå med forholdet deres dersom du skulle gjøre det? Han flytter jo sammen med deg nå, og hva med Celine?

  9. 22:11 – Hvis du faktisk har matchet med Morten på tinder som du sier, bør du tenke deg om før du møter en random gutt som lyver om sin identitet.

  10. Deres første krangel var inne på PH…….
    Så spennende var ikke den episoden på utestedet at du trenger å late som

  11. Nåtidens spørsmål i forhold har du stor eller liten penis. Hvis du har liten penis gidder jeg ikke å være sammen med deg. Klart det at stor penis kan være bedre eller noe sånt, men mange kvinner synes også det er ubehagelig og vondt. Det er vell heller ikke størrelsen som teller, nemlig hvordan du bruker den, var det en venninne av meg som sa👍

  12. Irriterende at noen må blande seg inn i andres forhold. Har de virkelig så lite liv og kjeder seg så mye at de må blande seg inn i andres forhold? Sitter de virkelig med en god følelse etter å ha skrevet en kommentar om at Morten har vært utro? Jeg blir så oppgitt. De må lære seg å se andre være lykkelige selvom de åpenbart ikke er det selv.

  13. Hvor er de hvite skoene du hadde på deg på det bildet med Morten fra, og hva heter modellen? 🙂 Kult innlegg btw!:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *