JEG OVERRASKET MORTEN

Categories Reise

Hei dere <3 Beklager for sen blogging, men det siste døgnet har gått til reising. Vi landet i Oslo for 2,5 time siden så det er ikke lenge siden jeg gikk inn døren hjemme. Selv om det er utrolig kjipt å reise hjem så var det selvfølgelig veldig deilig å komme hjem til Morten og leiligheten igjen. Jeg gleder meg også ekstremt mye til rutiner og sunn mat, for disse to ukene har vært helt grusomme. Jeg skal fortelle dere alt på en YouTube-video senere, GLED DERE! Jeg derimot, skammer meg 🙁 haha

Jeg var forresten verdens snilleste kjæreste å kjøpte med en ganske bra feriegave til Morten. Han hadde ingen anelse, noe som gjorde at han fikk en veldig morsom reaksjon. Ine og jeg har filmet absolutt alt, så jeg skal få redigert den med engang jeg har mulighet. Er det noen som klarer å gjette hva jeg har kjøpt han? 😉

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG OVERRASKET MORTEN

  1. I forrige «Ukas spørsmål» sa du jo at du skulle være i LA i 10 dager til. Sist jeg sjekka er det ikke ti dager siden du la det ut?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *