UKENS SPØRSMÅL/ UTSEENDET, LØNN, KJENDISER OG REISE

Categories Personlig

Hva irriterer deg mest med utseendet ditt?
Sier jeg det så blir det vel fullstendig kaos som Morten ville sagt, så jeg velger å holde det for meg selv. 

Hvor gammel var du da du kjøpte din første vibrator? 
18 år. 

Når har du bursdag?
30. Mars

Hva ville du svart om fridde til deg? 
Akkurat nå? Nei. Jeg er alt for ung til å ville binde meg på den måten. 

Hvor mye penger brukte du i L.A?
Det vil jeg ikke snakke om, haha!! #angst

Hva er det beste og verste med Morten?
Det beste er vel egentlig hele han og hvordan han får meg til å føle meg <3 Det verste må være at han har litt for mye temperament, haha. 

Har du en jobb? Ikke si blogg, for det er en hobby.
En hobby som ga meg 170.000 kroner denne måneden? Veeel, okay 🙂

Hvordan går det med deg om dagen? 
Det går veldig bra, takk som spør <3

Hva var det mest spennende i LA?
Absolutt ALT. Los Angeles er en by man bare må oppleve. 

Hvor mye tjener du hver måned?
Det varierer veldig, så det har jeg dessverre ikke et godt svar på..

Favoritt Kardashian?
Kris og Kylie 

Kan du lage USA haul?
Jaa, det kommer!

Kommer du helt sikkert til å flytte til LA?
Ja, det gjør jeg. Akkurat når vet jeg ikke helt. 

Når reiser du til L.A neste gang?
Oktober, jeg skal feire Halloween der 😀

Hvem var den kuleste kjendisen du møtte på denne turen?
Post Malone. 

Hvor ofte har du og Morten sex?
Et umulig spørsmål, for det varierer også veldig fra uke til uke. 2-5 ganger, kanskje.

Gruer du deg til å bli samboer med Morten?
Nei, jeg gleder meg <3

Ser du på Isabel Rad som en god venn?
Ja, det gjør jeg. 

Hvor mange kilo har du gått ned etter du startet å trene enda mer?
Som jeg fortalte da vi startet med dette prosjektet, jeg kommer ikke til å snakke om vekt.  

Vinner Martine farmen?
Spør du, så spør jeg. 

Vet du hvor langt Martine kom på farmen?
Nei, men jeg har mine tanker om hvor langt hun kom. 

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL/ UTSEENDET, LØNN, KJENDISER OG REISE

  1. Hva er vits med å si at du skal svare, så svarer du «det vil jeg ikke si», ignorer spørsmålet heller wtf

  2. Hadde ingen deltagere på PH bursdag mens de var inne på hotellet? Eller måtte de late som om de ikke hadde det siden det aldri vises på tv at noen har bursdag?

  3. Poenget med å «svare» på spørsmål hun ikke vil svare på, er at da trenger ikke folk lenger å spørre om dette^^til deg lenger oppe.
    Digger bloggen din Sofie❤️

  4. Vet du, den der blogg er hobby. Jeg kjenner jeg blir mannevond 😡 jeg ville bli blogger , fordi jeg elsker å lese blogger som interesserer meg , om jeg ville bli stor eller ikke vet jeg ikke, men ja såklart var det ett mål og vært kult og bli stor, men jeg syntes alltid det var så gøy og lese så ville prøve , jeg prøvde fra jeg var 15 til jeg ble 24 altså IÅR. Jeg får det ikke til. Jeg klarer ikke fine noe som er interessant, det skal ikke bare være interessant for meg eller slikt, det skal jo falle i smak hos lesere og der er det mange forskjellige smaker og Needs. Jeg har prøvd så mange ganger men drt nytter ikke. Blogg er jobb enkelt og greit. Det er gode bilder som må tas, redigering , interessante innlegg, osv osv osv osv osv. Jeg sier bare til dem som tror det ikke er jobb : prøvd og blogg, prøv og bli stor og prøv og lev av det og BARE det, la oss se om du sier det samme. Hilsen en som ikke har blogg men to jobber, en 100% og en 20% .
    Digger bloggen din Sofie !! <3 du legger ut så mye bra og skriver så bra. Og jeg har nok ikke prøvd like hardt som deg det skal sies såklart, men jeg vet værtfall at det er hardt arbeid og mye jobb og mye tid.
    Lykke til videre og håper alt er bra med deg <3 kos dere på hytten til Martine

  5. Hvem skal du reise med neste gang du skal til L.A?? Håper du koser deg på halloween der borte d er helt syyylt og vere der på halloween😍 Digger bloggen din og digger deg♥️

  6. Anonym: Nei, du mente helt sikkert ikke å prøve å såre meg 🙂 PS; blir ikke såret av kommentarer om vekt.

    Men til spørsmålet ditt, nei jeg har faktisk gått ned en del 🙂 har endelig begynt å ta vare på helse og kroppen min 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *