ENDELIG GJENFORENT ETTER FLERE UKER

Categories Personlig


Bursdagsbarnet <3

Se på bitch blikket til Martine i bakgrunnen, haha.

Som dere kanskje så på Snapchat så var jeg i bursdag til fineste Therese i går. Det ble en rolig kveld for bestemor Sofie, da jeg er ekstremt lei av alkohol etter 16 dager i L.A. Jeg bestemte meg likevel for å ta en tur innom da det var masse fine mennesker der jeg hadde veldig lyst til å møte. Det var også utrolig godt å se Martine igjen, for det begynner virkelig å bli lenge siden. Jeg er vandt til å snakke med henne hver eneste dag, i tillegg til å møte hun flere ganger i uken så dere kan tro det var rart når hun plutselig bare ble borte. Det var en periode jeg drømte om hun nesten hver natt, noe som fikk meg til å føle at hun var død, haha. Jeg har med andre ord savnet henne masse, så det var veldig godt å se henne igjen <3 


Kjolen er fra House of CB <3

Det skal sies at Martine er den siste jeg så for meg at kunne være med på farmen, så jeg gleder meg veldig til å se når det begynner på TV igjen i august. Nå skal jeg komme meg på trening, så skal jeg faktisk møte Martine etter det. Vi snakkes senere dere <3

7 kommentarer

7 thoughts on “ENDELIG GJENFORENT ETTER FLERE UKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *