JEG FIKK BARE KRITIKK

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly

Morten og jeg har helt forskjellige måter å redigere bildene våre på, noe dere kanskje har sett om dere følger oss på Instagram? Det jeg synes er fint synes ikke han er fint, og omvendt. Jeg satt en hel kveld å redigerte masse bilder og alt jeg fikk i retur var kritikk, haha. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor fornærmet jeg faktisk ble etter all tid og energi jeg hadde lagt i det. 

Jeg tenkte derfor at DERE skulle få avgjøre hvilken redigering dere liker best. Jeg skal ikke fortelle hvem som har redigert hvilket bilde, dere skal bare si om dere liker bilde nummer 1 eller 2 best. Vi gleder oss veldig til å se hvem som er flinkest 😉 hehe. 

1. 

2. 


Jeg har forresten shoppet litt i dag ettersom at Nelly har fått inn så mye fint. Dette er noe av det jeg har klikket hjem <3 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY


Topp. HER / Jakke. HER / Topp. HER


Sko. HER / Brynspenn. HER / Badedrakt. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

244 kommentarer

244 thoughts on “JEG FIKK BARE KRITIKK

  1. Nummer 1. Neste gang så bør dere redigere samme bilde så blir det litt lettere å se forskjellen på bildene, bare et tips:-)

  2. Liker best nr 1, fordi det var lyst. Men likte egentlig begge to og ville nok lett lagt ut begge to. Tror det hadde vært lettere å bestemme om det var samme bilde dere redigerte forskjellig :?)

  3. Hadde jeg vært dere, så hadde jeg redigert samme bilde bare for å vise forskjellen.
    Likte begge versjonene!

  4. Du har jo redigert bilde nr 2, der ser vi jo i forrige innlegg.
    Personlig synes jeg nr 2 var finest, for mye kontrast og kald farge i nr 1.

  5. Likte best nummer 1, tror det hadde sett bra ut sammen med den «matte» effekten til bilde nummer 2

  6. Nr 1: Lyst og litt «skarpt» redigert. Litt mer metning så hadde det vært toppers.
    Nr 2: «Naturlig» redigert. Ser fargene godt i bilde osv, men personlig syns jeg bilde ble for blass.
    Sååååååå…. Nr. 1 😀

  7. Nr.1. Men synes dere skulle redigert samme bildet, for jeg likte komposisjonen på bilde 1 mye bedre enn nr. 2. Det jeg liker ved redigeringen på bilde 1 er hvor klart det er, den kalde,litt lilla nyansen som er gjennomgående og hvor mye høylys det er. Bilde 2 blir litt for retro, polaroid-aktig for min smak.

  8. Nr 1 ja. Hva har skjedd med bilde nr 2?😂 Hvorfor er det er sånt rart lys over det? Ser at Morten har redigert nr 2 og du har redigert nr 1 haha

  9. Hadde vært bedre å se forskjellen om dere hadde redigert samme bilde. Synes begge var sine på sin måte og passe bra til hvert sitt bilde 🖤

  10. Du ser best ut på nr 1 så tenker kansje du har gjort 1 bilde:)
    Morten ser best ut på bilde 2 så da går jeg utrfra d er han:) Men 1 var finest å klarest:) Burde tatt samme bilde;))

  11. Han er finest på 1 du er finest på 2. Så jeg gjetter på at han har redigert 1 og du 2 😉

  12. Syns nr1 er finest! Men er det Morten sitt siden du brukte begge bildene i forrige innlegg… bare nr 2 som er endret

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *