NÅR DU IKKE HOLDER INN MAGEN

Categories Personlig

😉 

Hehe neida, dette er meg når jeg ikke holder inn magen 😉 

Og dette er meg når jeg prøver litt for hardt. 

Akkurat nå sitter jeg å venter på Martine og Aleks, for i dag skal vi på hytten hennes. Vi har snakket om å dra dit siden PH 2017, så det er virkelig på tide å komme seg dit. Jeg har tatt med meg kameraet, så jeg skal ta masse bilder til dere <3 Jeg trenger virkelig å komme meg ut døren, for jeg har gått inne i bikini i hele dag. Jeg hadde egentlig planer om å dra på Sørenga med Andrea, så hva som skjedde vet jeg ikke helt. Jeg får satse på at det fortsatt er sol når vi kommer frem. 

Jeg tenkte forresten å starte en ny trend med to forskjellige sko, hva synes dere? 😉 HEHE NEIDA. Sannheten er at jeg trenger hjelp til å velge hvilken sko jeg skal ha på meg. DERE BESTEMMER <3

23 kommentarer

23 thoughts on “NÅR DU IKKE HOLDER INN MAGEN

  1. du ser fantastisk ut!!
    Hvor er vippene dine fra? Så den siste videoen din hvor du ikke hadde noe vipper, før du tok di på. De var siiinsykt fine! 🙂

  2. Du viser ikke «begge sider», de to bilde øverst er det så og si ikke forskjell på. Dritekkelt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *