DETTE ER HELT KRISE

Categories Personlig


Morten mente at DETTE var en cameltoe?????? og måtte derfor ta bilde, haha. 

Som dere kanskje vet så ble vi med Martine og Aleks på hytta i går. Vi bestemte oss for å ta et lite avbrekk  i en ellers slitsom og hektisk blogg-hverdag, noe vi virkelig trengte. Hehe neida, dere vet jeg bare tuller. Det skal sies at jeg er helt utslitt da, men det er på grunn av at jeg enda sliter med jetlag. Jeg tuller ikke når jeg sier at det er en kamp å prøve å komme seg opp før klokken 12, så det sier vel kanskje sitt. 

Sånn som i dag så våknet ikke Morten og meg før klokken 15.00, HVOR KRISE ER IKKE DET? Jeg føler meg så mislykket de dagene jeg sover så lenge, det er virkelig verdens verste følelse. Jeg får bare håpe og tro at kroppen min venner seg tidsforskjellen snart, for dette orker jeg virkelig ikke mer. Vi sov faktisk så lenge at Martine og Aleks har forlatt oss på hytta, haha. Martine måtte i bursdag, så hun kunne ikke vente på at vi skulle våkne. 

Nå skal Morten og jeg dra å handle litt frokost :-))) så skal vi vel egentlig bare vente til Martine og Aleks kommer tilbake. Vi vurderer å være her en natt til, så vi får se hva som skjer. Snakkes senere <3

7 kommentarer

7 thoughts on “DETTE ER HELT KRISE

  1. Har noen forslag til YouTube!!!
    – Get ready with me (eller us??)
    – «I let my Instagram followers control my life for a day» (har ikke sett noen norske gjøre denne enda!!)
    – Exposing my self
    – Kjøp en acai-bowl fra The Juicery og film første bit og ha typ «taste test», lever det opp til all hypen?
    – Sminke tutorial (hverdags til glam, 2-i-1)
    – First impression på sminke merker, sminke fra wish osv
    – «I let my boyfriend pick my makeup» så lager du en fin look med det han velger
    Har masse forslag til både yotube og blogginnlegg. Skal skrive de til deg senere

  2. Ang Cameltoe så er vel det når du kan s e dt på utsiden av buksen? Fikk samme beskjed selv av typen når æ gikk m sånn bukse så har ikke gått slik igjen… Ikke noe vits at alle andre skal se lissom hvordan dt ser ut der nede😂👍 Har du tatt restylane eller noe i leppene? Så litt større ut en tidligere men uansett var di veldig fine:))

  3. Har Martine blitt SÅ tynn etter Farmen? Fått sånn gråtone på huden :O ikke braa..
    Du stråler om dagen, man kan se gløden. Syntes ikke du kler joggebukse så godt, kanskje det morten mener med å prøve å si du har c.toe, når du åpenlyst ikke har det?
    Kjæresten min pleier å si slike rare ting, hvis det egentlig er et plagg han ikke liker. boys Will be boys
    har du tatt over bestevennrollen i stedet for Isabelle, eller er det ikke sant at de har sklidd fra hverandre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *