GRESSET ER IKKE ALLTID GRØNNERE PÅ DEN ANDRE SIDEN

Categories Personlig

Er det ikke litt rart å tenke på at for bare noen måneder tilbake så var både Morten og jeg klare for å gå ut av forholdet vårt, og nå skal vi snart bli samboere? Det var en periode jeg følte meg helt ferdig, følte at forelskelsen ikke var der mer og var klar for livet uten Morten. Det er helt merkelig å se tilbake på, for akkurat nå er det ingen andre jeg ønsker å være med. 

Jeg har alltid vært der at man ikke skal sløse bort livet sitt på å være med noen man egentlig ikke ønsker å være med, men jeg tror også at dagens samfunn gir opp alt for enkelt. Det er lettere å slippe taket enn å jobbe med problemene, selv om sannheten er at det vil oppstå problemer uansett hvem man velger å være med. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, det tror jeg er viktig å minne seg selv på. 

Jeg elsker deg <3

20 kommentarer

20 thoughts on “GRESSET ER IKKE ALLTID GRØNNERE PÅ DEN ANDRE SIDEN

  1. Jeg føler at jeg er i den situasjonen som du beskriver at du var i før pausen deres… har du noen tips for å løse det? Evt hvordan ble du og Morten enige om å ta en pause?

  2. Hva gjorde dere i pausen?Bodde dere fra hverandre i flere måneder?Hadde dere kontakt under pausen?Hvordan fant dere tilbake?Hilsen en som vurderer å ta pause selv…

  3. Så søte dere er💕 Bare lurer på en ting, det er absolutt ikke dårlig ment! Er du litt sjeløyd? Bare ser litt sånn ut på noen bilder 😊

  4. Hvor lenge hadde dere pause? Jeg er i samme situasjon nå, vi har bestemt oss for å ta en pause etter 7 år lang forhold. Men jeg er helt blank på hvor lang tid pleier en pause å ta? Og når vet man at man må ta en beslutning?

  5. Helt enig! I dette «bruk og kast»-samfunnet gir vi opp alt for lett når vi møter motstand. Kjærlighet, vennskap og familie må pleies jevnlig hvis det skal fungere bra i det lange løp. Men det er så verdt det, man kan ikke si man elsker noen før man har gått gjennom tunge stunder sammen❤️

  6. Et krølla papir (en breakup) kan aldri bli helt bra igjen. Samme hvor mye du prøver å rette det opp

  7. Alex: Snakk med kjæresten din om det og si hvordan du føler det. Ta gjerne en pause der du “kjenner på livet uten”. Det er gjerne sånn man finner ut hva man vil og ikke 🙂 Lykke til <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *