JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Alle produktene er lignende. Jakke. HER / Kjole. HER / Veske. HER

Er det sant at du ligger med flere enn Morten?
Jeg prøvde å foreslå et åpent forhold, men han sa nei 🙁 Haha neida, jeg ligger kun med Morten <3 Det er jo så vidt jeg orker å ligge med han, så jeg hadde vel egentlig ikke hatt tid til å ligge med andre. 

Jeg har hørt at du er hovedgrunnen til at Martine Lunde og Isabelle ikke er bestevenner mer, hva har du egentlig gjort? 
Nå leser ikke jeg jodel selv, men Martine leste mange av jodelene som har blitt skrevet til meg. Jeg synes enda det er like fascinerende å se at det er SÅ mange som sluker absolutt ALT som står på jodel, HAHA. Det ble vel nevnt at Isabelle hadde baksnakket meg, så Martine ble sur på henne. Altså, Isabelle og jeg er venner, så det hadde vært veldig rart om, hun hadde baksnakket meg. Martine og Isabelle har jo også gått ut selv med at de ikke er uvenner, så hvorfor dere enda er så nysgjerrig rundt dette kan jeg ikke forstå. Dere har jo fått svar fra begge to? 

Er det sånn at du synes Martine var en bitch før Paradise Hotel?
Ja, det er sant. Jeg møtte faktisk både Isabelle og Martine, og jeg synes Isabelle virket så hyggelig, mens Martine bare virket som en sur bitch, haha. Det var også den perioden hun brukte veldig mye sminke, og pene jenter med mye sminke har en tendens til å se veldig bitchy ut. Det visste seg jo fort at hun ikke var det da <3

Er det sant at Morten hooket en annen jente på Stavernfestivalen? 
Det kunne vel ikke være en fest uten at Morten skulle bli beskyldt for å være utro. Det er litt morsomt at det alltid er han som får det, hva med meg?? hehe neida. Morten hooket ikke en annen jente på Stavernfestivalen nei 🙂

Er det sånn at du hater foreldrene dine?
Så absolutt ikke. Jeg elsket og elsker enda pappa, og mamma er virkelig verdens beste. Jeg vet oppriktig ikke hva jeg skulle gjort uten mamma, hun er BEST <3 

Jeg har hørt fra en god venn av Kevin at dere lå sammen etter dere kom hjem fra Mexico?
Det tror jeg ikke på, for det stemmer ikke. 

Er det sant at du fjernet silikonen din i L.A? 
Haha nei, den er der enda. 

At du egentlig er en bitch mot følgerne dine? Det har jeg hørt. 
Det vil jeg så absolutt ikke si. Jeg sier alltid ja til å ta bilder, utenom den ene gangen i Stavanger da Morten og jeg var midt i en krangel. Jeg fikk dårlig samvittighet to minutter senere å prøvde desperat å få tak i denne jenta igjen, noe jeg ikke fikk 🙁 Jeg har prøvd å skrive flere ganger på bloggen at hun må ta kontakt, men jeg har aldri hørt noe. Så om du leser dette så beklager jeg SÅ masse. Det var bare et veeldig dårlig tidspunkt 🙁 Utenom det har jeg aldri vært bitchy mot noen av følgerne mine. Jeg tror kanskje det var ei som oppfattet meg som en bitch under Stavernfestivalen da jeg sa at hun måtte vente litt med å ta et bilde med oss. Grunnen til det var så enkel som at det var en jentegjeng som hadde stått lenge å ventet på Morten og meg, så jeg sa at vi måtte ta bilde med de først. Da ble hun kjempefornærmet å ønsket ikke å ta bilde mer, haha. 

Er det sånn at du og Martine Lunde egentlig er uvenner? 
Jeg tror både Martine og jeg har gitt opp med å prøve å forklare at vi er venner. Helt siden Paradise Hotel har vi begge fått masse spørsmål om vi er uvenner, til tross for at Martine og jeg har vært gode venner hele veien. Jeg ble til og med beskyldt for å være slem mot hun etter finalen og fikk MASSE hatkommentarer på bloggen, det var faktisk helt sykt. Hun er en av mine nærmeste venninner, likevel tror folk at vi er uvenner? Jeg forstår I K K E. 

Er det sant at du har vært forelsket i Petter Northug?
Haha nei, det er ikke sant. Petter er en veldig hyggelig fyr, men noen romantiske følelser har det aldri vært. Isåfall hadde det vært han som hadde vært forelska i meg. Bare synd at han aldri hadde hatt en sjans 😉

Jeg har hørt at du tidligere trodde at Kevin hadde følelser for deg, sant eller usant?
Det første ryktet hittil som er sant. Jeg trodde en lang periode at han hadde følelser for meg på grunn av reaksjonen hans inne på Paradise Hotel. Selv om Kevin nektet for det, så tror jeg det enda <3 <3 innrøm det babyyy. 

Er det sant at du nekter å besøke Utøya?
Ja, det er veldig sant. Grunnen til det er for at jeg synes det er alt for vanskelig å være der, og jeg synes det er veldig trist at de valgte å pusse opp øya å gjøre den ny. 

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTENE

  1. Hva skjedde med at du skulle svære på diet og spise så sykt sunt. Jeg er ikke på diet og spiser fortsatt sunnere enn deg

  2. Hei, du er mitt største forbilde og du er bare best, jeg er drit lei av og se deg og Isabelle og Martine få hat km/t! Dere er noen helt fantastiske jenter alle tre og uansett om dere får hat km/t så ikke bry dere om de bry dere om de fine km/t de er så mye kulere en de stygge km/t❤️Love you største forbilde❤️❤️❤️❤️KLEM EN STOOOR FAN!❤️

  3. Hei. Kunne du skrevet litt mer om det med utøya? Jeg er som nytt medlem i tvil om jeg vil dra på sommerleir i år, på grunn av jeg føler det er feil. Kan du fortelle mer om dine tanker?

  4. Det ser veldig rart ut når du tar boomerang av deg selv, for smilet ditt ser utrolig rart ut..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *