DERFOR MÅTTE JEG KUTTE NED PÅ ALKOHOLEN

Categories Personlig

BILDEDRYSS FRA STAVERNFESTIVALEN ♥


Bildene er tatt av Håkon Jørgensen.

Skal jeg fortelle dere en liten funfact? Jeg har fått ekstremt avsmak på alkohol. Det startet under L.A turen med Isabelle og Martine, der jeg bestemte meg for å være edru flere kvelder da jeg rett og slett ikke orket alkoholen. Jeg har alltid vært den personen som har hatet å være edru da jeg har tenkt at fulle mennesker er irriterende (noe de også er) og at jeg ikke vil ha det gøy med mindre jeg har alkohol i blodet. Det viste seg jo fort at jeg tok helt feil, for det går faktisk å være edru på byen samtidig som man har det gøy. 

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men jeg har bare fått skikkelig avsmak på å bruke masse penger på alkohol, våkne opp fyllesyk dagen etter, gjøre ting jeg ikke kan stå inne for og den forferdelige fylleangsten som tar meg hver gang. For hvorfor skal jeg utsette meg for dette når jeg kan ha det like gøy edru? Jeg var edru under hele Stavernfestivalen og det var fortsatt like gøy. Jeg vil faktisk anbefale alle leserne mine å prøve å være edru et par ganger, og dere vil fort oppdage at det faktisk ikke er så ille. 

Det er bare litt over et år siden jeg tenkte at Grunde var crazy som meldte seg på et program som Paradise Hotel uten å drikke alkohol, men jeg ser jo nå at det faktisk ikke er noe problem. Han slapp i alle fall å våkne opp med fylleangst hver eneste uke, hehe. Grunde og jeg hadde forresten en lang diskusjon inne på hotellet da han var veldig påståelig på at jeg hadde tatt drinken hans. Det endte med at jeg vant diskusjonen, men lite visste jeg da at den var alkoholfri, haha.  

Jeg må vel påpeke at jeg ikke har sluttet å drikke, ellers kommer vel kommentarene ” trodde du hadde sluttet å drikke” om jeg noen gang rører alkohol igjen. Jeg har kuttet veldig ned og det er faktisk en av de beste valgene jeg har tatt på lenge. Ikke bare for meg selv, men også for de rundt meg, jobben og helsen min. 

8 kommentarer

8 thoughts on “DERFOR MÅTTE JEG KUTTE NED PÅ ALKOHOLEN

  1. For et par, dere ser begge smashing ut! Og solbrillene dine er to- die- for; hvor har du kjøpt de?? <3

  2. Kommenterer aldri blogger, men fy fader så bra du så ut her😍Du virkelig gløder og ser rett og slett helt fantastisk ut! Fulgt deg siden paradise men nå måtte jeg si noe!! Så du hadde en tøff periode og håper folk respekterer deg nok til å gi deg tid og rom!

  3. Så sinnsykt mye søppel på bakken! Vet det er festival osv men herregud, folk kan plukke opp etter seg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *