SÅ MYE HAR JEG FORANDRET MEG PÅ ET ÅR

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

PÅ DENNE TIDEN I FJOR.. 


Så jeg sånn ut. 

PÅ DENNE TIDEN I ÅR… 


Ser jeg sånn ut. 

Altså, jeg er helt sjokkert over hvor mye jeg har forandret meg på bare et år. Jeg har jo heller ikke gått inn for å forandre meg på noen som helst måte, men likevel har det skjedd så store forandringer. Håret, hårfargen, klesstilen, sminken og kroppen min. Det er lett å se at jeg har gått ned noen kilo, kanskje ikke så rart med tanke på livsstilen vi hadde rett etter Paradise Hotel. Jeg synes også at jeg er MYE finere på håret nå enn hva jeg var der, brunt er virkelig ikke en hårfarge som kler meg. 

Jeg fant også dette bilde av Andrea og meg, HAHA. Det er ikke bare jeg som har forandret meg på dette året? Jeg tror det er bra Andrea chilla litt med de alt for mørke øyenbryna og at hun tok ut extensions. Personlig synes jeg Andrea kler kort hår mye bedre, det samme gjelder kanskje meg også? 

Hva likte du best? 2017 eller 2018?


Jeg bestilte forresten verdens kuleste outfit fra Nelly i dag, se på dette!!!


Topp. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Nelly har forresten fått SÅ mye fint. Trykk HER for komme direkte til Nelly <3

33 kommentarer

33 thoughts on “SÅ MYE HAR JEG FORANDRET MEG PÅ ET ÅR

  1. Har alltid følt at det har vært noe nytt med utseendet ditt og disse før og etterbildene bekrefter det. Neseoperasjon og Fillers?

  2. Så du benekter altså ikke å ha tatt fillers? Har du noe i leppene? Ser sånn ut. Litt rart med tanke på det innlegget du skrev om at du var glad ei dame på klinikken fortalte deg at dine naturlige lepper var store nok?

  3. Jeg syntes du så ganske pen ut på begge bildene, selvom det har blitt fordaring fra det det var for 1 år siden❤️

  4. Hvordan synes du Isabell raad oppfører seg? Hun påstår og sier alle er bitter på hvor mye penger hun sier hun har og hun skryter som bare det… hun har blitt helt totalt forandret, absolutt alle reagerer..

  5. Herreguuuud du er så utrolig pen! Utrolig pen da, og nå. Fjeset ditt er så nydeligt du burde være modell!! Klem

  6. Hei Sofie! Ville bare si at æ så dæ et par gang på stavernfestivalen og du så virkelig smashing ut! Vanskelig å gå bort til fremmede å gi komplimenter, men tenker nu i ettertid at det e mye hyggeligere å si det man tenker enn å holde det for sæ sjøl (hvis det e nå positivt da såklart, ellers burde man bare spare andre for sånt tøv). You look fab!! 🙂

  7. Vakreste Andrea! Fjern deg fra alle som ikke er bra for deg! Du er så annerledes på din blogg, endelig et godt forbilde! Du ser så bra ut, sunn og strålende. Ikke la andre dra deg ned i deres “fake verden”. Håper vi endelig kan se mere av deg 🙂 Men denne kommentaren blir nok aldri publisert på en annen in side 🙂

  8. Når har du planer å fortelle at du har tatt noe i leppene dine? Det er jo betydelig forskjell på før og nå, vær så snill ikke si det er kiloene for det reagerer nok ikke leppene dine på babe 🙂

  9. Digger deg, men er du ærlig når du sier du ikke har fylt leppene dine nå? Har lagt merke til at de ser mye fyldigere ut for tiden.

  10. Ganske synd at du som også hadde fått bekreftet på klinikk at dine naturlige var veldig fyldige, følte behovet for å fylle likevel..:/

  11. Dessverre liker jeg 2017 versjonen best. Du var mer jordnær, hadde finere klesstil og var flinkere til å svare i kommentarfeltet uten å vere frekk.
    Nå er det bare meg, meg og atter meg

  12. Du ser utrolig bra ut begge steder, men jeg personlig liker 2018 best. Du ser smashing ut, – uansett fillers eller ikke! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *