OM JEG MISTER DEG..

Categories Personlig

I dag våknet jeg opp til at jeg gråt etter verdens verste mareritt. Det er lenge siden jeg har kjent en følelse som har vært så ekte og vond på en og samme tid. Jeg drømte at Morten døde, og drømmen var så virkelig at jeg enda har vondt noen timer senere. Det er rart å si, men man glemmer den intense smerten av å miste noen når det har gått noen år, helt til man får kjenne på den igjen. Selvfølgelig husker jeg at det var jævlig, men jeg har glemt hvor jævlig det faktisk er. 

Det var vondt i hvert eneste ben i kroppen min, jeg var kvalm og tårene kunne ikke stoppe. Følelsen av at hele livet ditt raser sammen, du får ikke puste og det er vanskelig å gå. Dere kan tro det var godt å våkne opp til en levende Morten som lå å sov ved siden av meg, h e r r e g u d. Selv om jeg håper det er lenge til jeg får et så forferdelig mareritt igjen, så er det virkelig en brutal påminnelse om at man må ta vare på menneskene man har rundt seg. Slutte å irritere seg over små bagateller, være snill, bry seg og ikke minst vise den kjærligheten man har ovenfor et annet menneske. 

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om det hadde skjedd noe med Morten. Jeg vet rett og slett ikke om kroppen min hadde taklet en slik prosess igjen. Jeg hadde vel egentlig ikke hatt noen andre valg, men bare tanken på det gjør meg kvalm. Jeg tror vi mennesker, inkludert meg selv glemmer å sette pris på mennesker man har rundt seg. Til og med jeg som har mistet noe av det kjæreste jeg har glemmer det. Jeg vil derfor oppfordre alle som leser dette innlegget å fortelle mennesket som sitter ved siden av deg at du er veldig glad i han eller henne <3

9 kommentarer

9 thoughts on “OM JEG MISTER DEG..

  1. I min pakistanske kultur, så er det en “old saying” som sier at: “hvis man drømmer om at noen dør i drømmen sin betyr det at den person vil leve lenge in real life, men motsatt hvis du selv dør i din egne drøm”
    So look at it on the bright side💗 Hahaha, he gon’ live a long life

  2. OMG DET DÆR E SÅÅÅ JÆVLIG.. SAMME ME AT MAN MISTE KJÆRESTEN SIN.. DET E OGSÅ HEELT GRUSOMT.. FØLES SÅ JÆVLIG ÆKTE.. MEN SÅ E DET IKJE DET.. HOFF 😔💛

  3. Jeg kjenner den følelsen der. Panikken når man våkner, jeg har alltid jævlige drømmer hver måned når jeg får mensen. Med en samboer som jobber offshore har jeg drømt noen ganger at helikoptere hans går ned så han dør. Det er forferdelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *