EN ANNEN SIDE AV TROMSØ

Categories Reise

I går bestemte vi oss for å ta en tur til Sommarøy som ligger rett utenfor Tromsø. Jeg har bodd i denne byen i 12-13 år, men aldri har jeg reist hit. Det var ikke før i voksen alder at jeg begynte å fatte interesse for naturen og hva den hadde å by på, så det er vel kanskje ikke så rart at jeg ikke oppsøkte steder som dette. Jeg var alt for opptatt av å være fjortis og løpe etter gutter. 


Se hvem som var helt sminkefri i går. Det er ikke ofte dere får se på bloggen, hehe. 

Jeg vil virkelig anbefale alle som bor i Tromsø eller som skal reise hit å ta en dagstur til Sommarøy. Det ligger er hotell der som heter “Sommarøy Arctic” for dere som ønsker å sove der eller for dere som bare ønsker dere et sted å spise. Vi spiste middag der i går og de hadde helt fantastisk mat og utsikt, så det vil jeg anbefale på det sterkeste. De har også mange strender med krystallblått hav, så det er faktisk en del man kan gjøre på et sted der ingen trudde nokon kunne bu. 

Jeg skal være så ærlig å si at jeg liker Tromsø litt mer nå som jeg har fått se hva som gjemmer seg en liten time unna med bil. Jeg skal tilbake hit 30 juni, og da skal jeg utforske mer av hva denne byen har å by på. Nå skal vi på stranden, så vi snakkes senere <3

58 kommentarer

58 thoughts on “EN ANNEN SIDE AV TROMSØ

  1. Hvis ikke du hadde skrevet at du var sminkefri, ville jeg lagt merke til det😊 Like fin som alltid❤️

  2. Jeg synes du er syyyyykt pen, du er fin uansett om du har sminke eller ikke!❤️Du passer alt💞Love you! Stooor fan😍

  3. Hei! Har aldri kommenter på blogger før men må si deg noe. Har så utrolig mye respekt for deg som person og blogger. Syntes du er en utrolig dyktig blogger som poster mye og bra innlegg. Du har også en utrolig fin innflytelse på unge du sier verken min kropp er bredere en deres å at du er fornøyd. Dette er noe man trenger å høre at alle ikke like fornøyde men at det er helt OK. Etter dette bilde av deg uten sminke skjønner jeg heller ikke hvorfor du går mer uten Sminke HELT UTROLIG VAKKER!!! All respekt til deg, og alt du har gått gjennom fy faen du er sterk!!!
    Stor klem fra Julie❤️❤️❤️❤️

  4. Neste gang du skal på sightseeing utfor Tromsø – Da anbefales ‘Bryggejentene’, en cafe / butikk, 30 minutt kjøring ut av byen. Masse fint å shoppe og godt å spise.

  5. Okei siden du ville ha en ærlig meining: du ser såklart kjempeflott ut! Går som regel alltid uten eller med veldig lite sminke selv og digger at typ influencere også gjør det for folk er jo så fine som de er!!! Men jeg følte faktisk at du ikke så like komfortabel ut og stråler slik du pleier (når du har sminke på deg) så kanskje du bare må bli litt mer komfy uten sminke aka gå oftere uten for du er virkelig fin uten all the glam også – og det er jeg 100% sikker på at de fleste også synes selv om det finnes stygge netthorer som skriver noe annet 🙂

  6. Gu kor nydelig du var på de bildene Sofie!! Ikke bare er du nydelig på utsiden, men også på innsiden. Du jobber så hardt og står på, og du fortjener virkelig ALT godt her i livet! Jeg håper du har det bra med deg og dine og får MAX ut av denne turen, det fortjener du virkelig. Jeg vil fortelle si at du er et stort forbilde, du inspirerer meg såå mye, er bare 14år, men kjenner meg igjen i så mye av det du skriver om. Klem<33

  7. OMFG! Du er helt nydelig uten sminke❤️ Du burde vise det nydelige ansiktet ditt oftere❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  8. Å fyy søren, du er sykt pen Sofie!! Du er rå fin både uten og med sminke!😍 Digger deg btw, haha bloggen din er den eneste bloggen i Norge jeg faktisk elsker å lese, (eneste bloggen jeg faktisk gidder å lese, Hehe..) klem💕💕

  9. Gå oftere uten sminke til du virkelig er komfortabel. Det trakk frem det vakre i deg og den ekte deg. Vær så snill å prøv for din egen del. For både du og jeg vet at du ikke er stygg uten sminke, og hvis du tenker annerledes kan du i det minste tenke at det finnes styggere haha.. hvis det er lov å si? Ingen er perfekt og ingen trenger å være perfekte heller. En ukenummer sminke challenge? Få med dine lesere på det. Godt Formosa alle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *