SLEMME MENNESKER

Categories Paradise Hotel

Først og fremst må jeg takke for en veldig fin kveld i går, selv om den ikke endte helt slik jeg hadde håpet på. Jeg vet ikke hva som skjer med enkelte mennesker med engang de får litt alkohol innabords, men det er skummelt å se hvordan oppførselen endres. Jeg ble blant annet dratt i ansiktet, av en totalt fremmed jente. Hun tok hånden sin å dro den hardt nedover ansiktet mitt i det jeg skulle gå forbi henne. Jeg spurte selvfølgelig hva som var problemet hennes og da ba venninna hennes meg om å slappe av? Jeg vet ikke med dere, men jeg synes ikke det er spesielt digg når noen drar sminken utover ansiktet mitt slik at løsvippene mine blir hengende på halv tolv. Men herregud, ikke tenk på det! Jeg kunne jo bare slappe av 🙂 Hun gjorde det sikkert ikke for å være slem heller ;PP

Jeg ble også truet av et menneske for å be han forlate bordet vårt da han har oppført seg veldig ubehagelig mot meg tidligere og ble fortalt at jeg var en verdiløs Paradise Hotel blogger. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har møtt så mange slemme mennesker på en kveld, haha. Vi får håpe at vi får en bedre kveld i dag <3 Tønsberg er jo egentlig verdens beste sted å være på sommeren. 

11 kommentarer

11 thoughts on “SLEMME MENNESKER

  1. Haha de som e jenter vet vell at å si til en jente slapp av er som å putte mentos i cola ingen jenter liker orde slapp av😂👍🏻

  2. Godt du ikke tar til deg hatkommentarer! Blir ikke sjokkert over de jentene igår, det var mange bitches der! Får lyst til å rive av de håret, vipper ja alt egentlig. Kjæresten min sier at det er så mange bitchy kvinnfolk, han er fra nord han også. Støtter deg jeg.

  3. Kan du pliz stikk inn tunga di. Du må slutte å posere med tunga ut. Faen det er bare hæslig

  4. Ja det er helt utroligt å se hva alkohol gjør med enkelte mennesker. Dei blir så forandret. Håper ikke du ble skadet. Du skulle jo ha anmeldt den type angrep. Det er jo eit tullete angrep på en tilfeldig uskyldig. Håper det går bra med deg etter angrepet. Klem..

  5. Vil bare si at jeg var på foynhagen den dagen og jeg hadde egentlig lyst til å gå bort til deg og si at du var utrolig vakker, men endte opp med å si det til veninnene mine i steden siden jeg ikke ønsket å være innpåsliten. Håper du koste deg litt i tønsberg uansett 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *